فرماندار رودان:

کارگران نقش‌آفرین تولید و توسعه کشور هستند



عبدالرضا سالاری، فرماندار رودان در جمع رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند. 

 

وی افزود: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر(ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و جمهوری اسلامی ایران افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار رودان ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، استقلال کشور به تلاش کارگران بستگی دارد و در هر حوزه ای که کارگران با تلاش و با برنامه عمل کرده اند توانسته‌اند گامی بزرگ در توسعه کشور بردارند.

سالاری بیان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، به ویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها