مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور

آوای میناب حدید یک قدم تا لیگ یک



مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال امیدهای باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه آوای میناب حدید در بندرعباس در حال برگزاری است.

 


به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال امیدهای باشگاه های کشور با حضور تیم های سپاهان اصفهان، سرخپوشان بوشهر ، نیو سایپا بندرعباس به میزبانی آوای میناب حدید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در حال برگزاری است.
در روز نخست این مسابقات تیم سپاهان اصفهان موفق شد با چهار گل تیم سرخپوشان بوشهر را شکست داد و در دربی هرمزگان هم تیم آوای میناب حدید میزبان رقابت ها با سه گل تیم نیو سایپا بندرعباس را از پیش رو برداشت.
در روز دوم مسابقات مرحله نهایی لیگ مناطق امیدهای کشور تیم سپاهان با چهار گل نیو سایپا بندرعباس را برد. در بازی دوم آوای میناب حدید مقابل تیم سرخپوشان بوشهر صف آرایی کرد که این بازی در پایان با نتیجه
در پایان روز دوم این مسابقات تیم سپاهان با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل در صدر جدول رده بندی ایستاده است.
تیم آوای میناب حدید با شش امتیاز و به دليل تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار گرفته است. تیم بوشهر سوم و نیو سایپا بندرعباس در مکان چهارم ایستاد‌.
دیدارهای روز پایانی روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد که در بازی اول نیو سایپا با بوشهر و در بازی دوم ساعت ۱۶:۳۰ آوای میناب حدید برای رسیدن به لیگ یک با سپاهان اصفهان بازی خواهد کرد که در صورت پیروزی آوای میناب حدید هرمزگان صاحب یک سهمیه لیگ یکی در کشور خواهد شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها