سال گذشته:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان هرمزگان



مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمندسازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است.

وی با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم نوع‌دوست باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم نوع دوست و سخاوتمند استان در قالب( صدقات، نذورات، زکات و...) تامین شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم نیک‌اندیش همواره می‌توانند با مشارکت در طرح‌های مختلف و متنوع حمایتی کمیته امداد، یاری‌گر این نهاد در رفع مشکلات محرومان و نیازمندان هرمزگانی باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها