حواشی هفته



در این گزارش به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

  

خانم مجری پرحاشیه در راه آمریکا!

ژیلا صادقی، مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است، این بار با یک استایل متفاوت از قاب تلویزیون در راه بازگشت از آمریکا دیده شد

 ژیلا صادقی در ماه‌های اخیر چندین و چند بار مواضعی داشته که خبرساز شده، حداقل بخش‌های قابل توجهی از مردم در رفتار ژیلا صادقی تناقض می‌دیدند و عکس‌های جدید او تیر خلاصی بود بر کاراکتر رسانه‌ای او. خانم مجری که مقابل دوربین صداوسیما از دوستی به وطن می‌گوید در حین بازگشت از آمریکا شکار شده، با پوششی که نشان می‌دهد خیلی هم مطلوب سیاست‌های سازمان صداوسیما نیست.مجموع این رفتارهای متناقض کاربران را در فضای مجازی عصبانی کرد.

 

آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید

حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات مخصوصا آب آشامیدنی معدنی در این هفته مورد توجه کاربران قرار گرفت. این کارشناس در صحبت‌های خود از کیفیت مواد غذایی و آلودگی برخی از محصولات که به صورت عادی در زندگی روزمره استفاده می کنیم مثل آب معدنی، حرف های جالبی می زند که اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که باید میزان سدیم دریافتی را کنترل کنید مصرف آب معدنی برایتان مضر خواهد بود. همچنین نمی توان از مضرات آب معدنی برای کلیه نیز غافل شد. آب معدنی می تواند برای کلیه های سنگ ساز خطرآفرین باشد. همچنین مصرف مداوم آب معدنی می تواند باعث افزایش فشار خون شود. زیرا میزان سدیم در این نوشیدنی بیشتر از آب آشامیدنی است.

 

از خودکشی تا قتل/ معمای مرگ خانم بازیگر

اواخر سال 1400 خبر خودکشی زهره فکور صبور منتشر شد و علت مرگ او را مسمومیت دارویی عنوان کردند. با پیگیری‌های انجام شده و دستگیری یکی از عاملان متهم به قتل این خانم بازیگر؛ وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره دستگیری فرد متهم به قتل او گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.

او با بیان اینکه «برخی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است» گفت: این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است.

شاهرخی افزود: احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کنند.

 

آگهی که همه چیز را برملا کرد/ استخدام 5 عضو یک خانواده در صداوسیما!

در چند روز گذشته آگهی مراسم ترحیمی در مسجد بلال صداوسیما در فضای مجازی پخش شد که به سرعت در فضای مجازی با واکنش روبه‌رو شد. بر اساس آن اعلامیه مشخص شده پدر این فرد فوت شده بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بود و 2 برادر متوفی در حوزه ریاست، یک برادرش در شبکه جام جم و یک خواهرش هم در معاونت فنی مشغول بکار هستند. البته در این آگهی مشخص نشده که آیا خود فرد متوفی هم در صداوسیما مشغول بکار بوده یا نه اما این در حالی است که یک خانواده حداقل پنچ نفر حقوق بگیر صداوسیما هستند که در بعضی خانواده ها تا چهار فرد تحصیل کرده بیکار هستند.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها