شرط جدید آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش‌آموزان؛

ثبت‌نام مدارس مشروط به خوداظهاری در سامانه املاک



معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud.ir است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «تختایی»، معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه ثبت‌نام گفت: بدین منظور والدین باید ابتدا وارد my.medu.ir شده و با کلیک بر روی دکمه «ورود والدین/عموم/فرهنگیان» وارد پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش شوند. پس از ورود، سامانه پیغامی را برای تایید کدپستی و آدرس محل سکونت به والدین نمایش می‌دهد.

وی افزود: در صورت درست نبودن آدرس، والدین بایستی نسبت به ثبت کدپستی محل سکونت خود در سامانه ملی املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir اقدام نمایند. سپس مجدداً به پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir وارد شده و نسبت به تایید آدرس محل سکونت خود اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: در صورت تغییر در آدرس محل سکونت، والدین محترم پس از درج کدپستی و آدرس جدید در سامانه ملی املاک و اسکان، در بخش پروفایل سامانه مای مدیو وزارت آموزش و پرورش، اطلاعات خود را بروزرسانی کنند. 

تختایی گفت: آدرس پستی ثبت شده در سامانه ملی املاک و اسکان (وزارت راه و شهرسازی)، پایه ارائه کلیه خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش است.

معاون مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: احراز محل سکونت دانش‌آموزان (از طریق احراز کدپستی والدین آن‌ها) برای دومین سال پیاپی به صورت برخط و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش از طریق سامانه ملی املاک و اسکان انجام می‌پذیرد و منجر به یکپارچگی داده‌ها و اطلاعات ملی خواهد شد.

تختایی تاکید کرد: راهنما‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای تسهیل کار والدین محترم از طریق هر دو سامانه ملی املاک و اسکان، و همچنین پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها