شرایط فروش سایپا ویژه دهه کرامت 1403 اعلام شد



شرایط فروش سایپا ویژه دهه کرامت از روز چهارشنبه 26ام اردیبهشت فعال خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار خواهد داشت.

دیجیاتو نوشت: شرکت سایپا شرایط فروش برخی محصولات خود را به مناسبت دهه کرامت 1403 اعلام کرد. در شرایط فروش سایپا ویژه دهه کرامت 1403، دو محصول از سایپا و سه محصول از زامیاد به متقاضیان عرضه شده‌اند. این بخشنامه ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است.

شرایط فروش سایپا ویژه دهه کرامت از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 26ام اردیبهشت ‌ماه فعال خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار خواهد داشت. مشتریان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودرو اقدام کنند.

شرایط فروش سایپا ویژه دهه کرامت 1403:

خودرو مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
اطلس G 202 میلیون تومان قیمت روز در زمان صدور دعوتنامه هفته چهارم دی الی اسفند 1403
سهند S 231 میلیون تومان
خودرو قیمت رنگ زمان تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال 579 میلیون تومان آبی 30 روزه
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال 584 میلیون و 700 هزار تومان
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال هیدرولیک 596 میلیون و 100 هزار تومان

شرایط فروش دهه کرامت سایپا، زمانی مناسب برای علاقه‌مندان به نیسان وانت است تا این خودرو را با قیمت قطعی و موعد تحویل 30 روز کاری خریداری کنند. البته سه تیپ ارائه‌شده از این محصول، نسخه‌های تک‌سوز هستند. تقاضا برای نسخه دوگانه‌سوز این وانت به‌دلیل صرفه‌جویی در مصرف سوخت بیشتر است اما در این بخشنامه حضور ندارد.

قسمت مربوط به شرایط پیش‌فروش سایپا در بخشنامه دهه کرامت برای مخاطبان آشنا به نظر می‌رسد. آن‌ها طی هفته گذشته مشابه این بخشنامه را مشاهده کرده بودند. قسمت مربوط به سایپا همانند شرایط تبدیل تعهد شاهین دنده‌ای برای ثبت‌نام‌کنندگان سامانه یکپارچه در هفته گذشته است. به نظر می‌رسد مخاطبان سایپا علاقه چندانی برای تبدیل تعهدات خود به اطلس و سهند نشان نداده‌اند. عدم حضور محصولات محبوب و پرفروشی همچون کوییک و ساینا در این بخشنامه فروش، باعث کاهش استقبال مشتریان از بخشنامه پیش‌فروش سایپا خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها