مردی از جنس مهربانی



عاشق مردم که باشی برایت فرق نمیکند که کجا، دارایی‌ات را خرج کنی؛ فقط دستگیری و کمک به همنوع، هدف و غایت زندگی‌ات خواهد بود. مدام میگردی راه نفوذ به دل‌های مهربان مردم را پیدا کنی. اینجا از مردی روایت میکنیم که همچون فرشتگان آسمانی در این روزهای سخت برای کمک و یاری به مردم استانش از داشته‌های خود چشم‌پوشی کرده تا هوای خانه آن‌ها را خوب کند.

به گزارش صبح ساحل، چندی پیش باخبر شدیم که یک نیکوکار در استان اقدام به توزیع چندين دستگاه کولرگازی در میان نیازمندان بندرعباس و سایر شهرهای استان کرده است با پیگیری‌های که انجام دادیم به اسم دکتر «جلیل تراهی» مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدیم و با وی مصاحبهای داشتیم که درنهایت دکتر تراهی به دو جمله بسنده کردند: مردم نجیب هرمزگان شایسته بهترین‌ها هستند و من واسطه بین خیرین گران‌قدر و مردم عزیز استان هستم.

ایشان که این کار را برای رضای خداوند انجام دادند و حاضر به مصاحبه در این خصوص نبودند اما با توجه به رسالت روزنامه صبح ساحل که فرهنگ‌سازی در جهت انجام فعالیت‌های انسان دوستانه است تصمیم به انتشار این خبر گرفت که نیکوکاران استان و جامعه پیرامون ما بدانند حتی اگر بخواهند آن‌ها گمنام بمانند برای حفظ روحیه جوانمردی انتشار این‌گونه اخبار خوب در میان اخبار بد این روزها بسیار مفید و ضروری است.
کمک و دستگیری از مردم ثواب مجاهد فی سبیل الله دارد آنهم درزمانی که کسی از ما مددی طلب نکند و ناخواسته دستگیر دیگران باشیم. این است رسم جوانمردی.

  

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها