جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی



معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه ۱۱۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز شده است.

                                                                                          

به گزارش صبح ساحل، علیرضا صادقیان‌فر افزود: سند زمین‌های این پروژه به نام دولت جمهوری اسلامی است و انتخاب پیمانکار و عملیات آماده‌سازی این پروژه‌ها در این جزیره آغاز شده است.معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن بیان‌داشت: بر اساس قراردادی که با سازنده پروژه منعقد شده است، سازنده موظف است در مدت ۱۰ ماه احداث واحدها را به انجام برساند.

                                                                                                                                                

وی شرایط ثبت‌نام و وام بانکی این پروژه را همانند دیگر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و اظهار داشت: وام بانکی این پروژه ۵۵۰ میلیون تومان است.

                                                                                             

صادقیان‌فر، پروژه‌های مسکن را پیشران پیشرفت و اقتصاد منطقه خواند و اضافه کرد: سکونت و استقرار مردم در یک نقطه هم از مهاجرت مردم بومی به کلانشهرها جلوگیری می‌کند و هم باعث رونق صنایع دیگر در منطقه خواهد شد.

                                                                                                            

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آماده‌سازی این پروژه‌ها با سازمان ملی زمین و مسکن همکاری داشته است، ادامه‌داد: در این پروژه متناسب با مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران سرانه‌های مناسب و خدمات روبنایی درنظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها