مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

اقتدار ایرانی در عملیات وعده صادق/ تمام اجزای عملیات وعده صادق به دست کارگران ایرانی رقم خورد



مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در سی و پنجمین جشنواره امتنان استان هرمزگان گفت: تمام اجزای عملیات وعده صادق که توسط سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شد، در داخل و به دست کارگران توانمند ایرانی ساخته شده و به ایران و ایرانی اقتدار بخشیده است.

به گزارش صبح ساحل، «عطاالله معروفخانی»، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه، گروه‌های نخبه کار و واحدهای نمونه استان هرمزگان که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان به دلیل حمایت‌ها از فولاد هرمزگان، بیان کرد: پس از سال 1400 فولاد هرمزگان اقدامات متعددی در بسیاری از حوزه‌ها اعم از کارگری، منابع انسانی، تولید و توسعه، ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی صورت داد که پیش از این حتی در سطح استان هرمزگان نیز این اقدامات سابقه نداشت و هیچ یک از بنگاه‌های اقتصادی به آن وارد نشده بودند.
وی افزود: فولاد هرمزگان با اجرای موارد متعددی همچون اصلاح قرارداد کارگران، توجه به رفاهیات، بیمه تکمیلی همه کارگران و… انگیزه مضاعفی را برای کارگران به ویژه جهت ثبت رکوردها ایجاد کرد. طی سه سال گذشته فولاد هرمزگان با کمک مسئولان استانی به ویژه استاندار و نمایندگان مجلس، برنامه‌ریزی‌های متعددی را صورت داد و تلاش کرد توازن را در همه حوزه‌ها برقرار کند.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان امروز تنها فولادساز در سطح کشور است که بیش از دو میلیارد و 300 میلیون یورو طرح توسعه در دست اقدام دارد و بخشی عمده‌ای از طرح‌های توسعه صنعت فولاد کشور در فولاد هرمزگان در حال اجرا است.
معروفخانی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد حال خوب میان کارگران به حال خوب در کشور منجر می‌شود، تصریح کرد: تلاش کردیم با تمام توان و اقدامات انجام شده، حال خوب برای کارگران فولاد هرمزگان رقم بخورد. همچنین فولاد هرمزگان در راستای شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید گام‌های موثری برداشته و از ابتدای فروردین تاکنون 18 رکورد کمی تولید را ثبت کرده است که این امر در ایجاد حال خوب میان کارگران شرکت نقش بسزایی داشته است.
وی در پایان با اشاره به انجام عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب علیه رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: تمام کارگران ایرانی اعم از فولاد هرمزگان در انجام این عملیات نقش داشتند؛ چرا که تقریبا تمامی اجزای این عملیات به دست توانمند کارگران ایرانی و در داخل ایران ساخته و استفاده شده است. در ضمن این عملیات باعث شده است که کارگران ایرانی بابت تولیدات باکیفیت ساخت ایران اقتدار را احساس و به خود افتخار کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها