گفت‌وگو با نویسنده دو کتاب دستور زبان تشریفات و آداب شغلی و اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی؛

اعتماد به اعتبار ناشران بومی


نویسنده: فاطمه کریمی

رضا کمالی زرکانی نویسنده دو کتاب دستور زبان تشریفات و آداب شغلی و اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی در گفتگوی اختصاصی با صبح ساحل از نشر سمت روشن کلمه به دلیل حمایت از مؤلف‌های استانی تقدیر کرد و در ادامه به تشریح مشکلات حوزه چاپ و نشر در استان هرمزگان پرداخت.
  
 ارتقا جایگاه استان هرمزگان در حوزهٔ نشر کتاب
رضا کمالی در رابطه باکیفیت بالای کتاب‌ها گفت: از آقای شهرجو، ناشرکاربلد هرمزگان و گروه خوبشان برای داشتن تیم حرفه‌ای که باعث افتخار استان است تشکرمی کنم. همچنین از اینکه استان ما ناشری این‌چنین ناشری دارد خوشحالیم. کمالی ادامه داد: همیشه برای تألیف کتاب‌هایمان در هرمزگان به چاپ برسد به ناشران خارج از استان مراجعه می‌کردیم؛ اما در دو سه سال اخیر این موضوع برعکس شده و ناشر استانی ما این فرصت را برای خود ایجاد کرده که از استان‌های دیگر هم با وی درخواست همکاری دارند. 
کمالی افزود: دلیل این موضوع این است که کیفیت و قیمت تمام‌شدهٔ کتاب در هرمزگان به نسبت تهران و استان‌های دیگر مناسب‌تر است. همین موضوع باعث استقبال ناشرین استان شده است.نویسنده این دو کتاب در ادامه در رابطه با حمایت از ناشران استانی گفت: از دیگر مؤلفین استان تقاضا دارم که کتاب‌هایشان را در حد امکان به ناشران استانی بدهند. این موضوع شاخص استان هرمزگان را در حوزه نشر و چاپ قطعاً بالا می‌برد و باعث اعتبار فرهنگی استان است. 
کمالی ادامه داد: جایگاه ما در حوزه نشر کتاب ارتقا پیداکرده و این نتیجه تلاش‌های کارشناسان استان در این حوزه است. از همه ناشرین استان بابت فرصت خوبی که برای مؤلفین ایجاد کرده‌اند سپاسگزارم.
  
 نبود چاپخانه در استان هرمزگان
وی در رابطه با چاپ و صحافی کتاب‌ها در استان هرمزگان و چالش های آن گفت: صحافی کتاب‌ها در استان انجام نمی‌شود. فقط طراحی و آماده‌سازی کتاب که مهم‌ترین اصل است را خودمان انجام می‌دهیم. متأسفانه در استان چاپخانه نداریم که بتوانیم در استان کتاب چاپ کنیم؛ اما طراحی و آماده‌سازی کتاب در استان خوب انجام می‌شود.
  
 افتخار برای حضور ناشران استانی در نمایشگاه‌های ملی
کمالی در رابطه با حضور مستمر هرمزگانی‌ها در نمایشگاه‌های ملی تشریح کرد: دو کتاب دستور زبان تشریفات و آداب شغلی و اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی هم توسط ناشران استانی طراحی‌شده است. 
وی افزود: به وجود ناشران استانی افتخار می‌کنم.حضور ناشرهای استان در نمایشگاه‌های ملی باعث افتخار استان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها