ستاد انتخابات در هرمزگان تشکیل شد



استاندار هرمزگان از آغاز جلسات ستاد انتخابات استان خبر داد.
 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز اظهار کرد:‌ فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل ستاد استانی انتخابات آغاز شده است.

به گفته وی، بر اساس شاخص‌های چهارگانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شامل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو با حضور پر شور مردم برگزار خواهد شد.

مهدی دوستی با تصریح بر این که انسجام ملی شکل گرفته را از برکات شهادت رئیس جمهور و شهداء خدمت برشمرد و گفت: بازگشتی که به اصول و ارزش‌های مقدس انقلاب یعنی مردم داری و عدالت محوری و حمایت از محرومان در جامعه به وجود آمده نیز دستاورد خون شهداست.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: طی یک ماه آینده ما انتخابات بسیار مهم و سرنوشت سازی در پیش رو داریم یقینا همه مردم با توجه به اینکه همواره در کنار نظام اسلامی بوده‌اند و با رأی خود استمرار انقلاب را تضمین کرده‌اند در این انتخابات هم نقش آفرینی خواهند نمود.

وی باتأکید‌بر زمان فشرده برگزاری انتخابات، افزود: در انتخابات دوره‌های گذشته از 6 ماه قبل کار آغاز می‌شد اما در این دوره کار سخت و سنگینی است و می‌طلبد برنامه فشرده‌ای داشته باشیم به همین ‌منظور ما از روز جمعه کار برگزاری جلسات را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کارگروه‌های تشکیل شده، کارهای سخت افزاری و نرم افزاری و مباحث پشتیبانی ستادها را پیش می برند و بر اساس شاخص‌های چهارگانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شامل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت این انتخابات هم با حضور پر شور مردم برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها