پیش‌بینی ثبت نام چهار هزار دانش‌آموز کلاس اولی در قشم



مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم پیش بینی کرد در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳، چهار هزار دانش آموز در مقطع اول دبستان در سطح این شهرستان مرزی ثبت نام کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین رنجبر گلشواری افزود: این تعداد از دانش آموزان در ۱۰۰ مدرسه دولتی، غیر دولتی و استثنایی مشغول به تحصیل می شوند.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۲ هزار و ۳۸۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در این شهرستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت تا ۳۰ خرداد به سامانه https://my.medu.ir/ مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که با شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش نام نویسی آنها هم انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله میزان اندکی از دانش آموزان به مدارس استثنایی هدایت می شوند گفت: سال گذشته سه هزار و ۶۹۷ دانش آموز در مقطع اول دبستان در سطح این شهرستان ثبت نام کردند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم، سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۲۵ دانش آموز در مدارس دولتی، سه هزار و ۶۹۰ دانش آموز در مدارس غیردولتی و ۶۳ دانش آموز در مدارس استثنایی در سطح این شهرستان مرزی ثبت نام کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها