جزییات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان



دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد .

    

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرنگاران جوان:  دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده به قتل رسیده اند.

مجتبی قدیمی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد:ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر می‌شوند و متوجه می‌شوند درب منزل قفل و مشکوک می‌باشد و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل می‌کنند و وارد منزل می‌شوند و متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه می‌شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده اند.

این مقام قضایی عنوان کرد:بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می‌شود و تحقیقات تکیملی در این رابطه ادامه دارد. 

قدیمی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است. 
دادستان سیرجان گفت: این خانواده اصالتا غیر بومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است.

دادستان سیرجان اعلام کرد:رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها