۷۴ صندوق برای رای‌گیری در مناطق دریایی و سخت‌گذر هرمزگان پیش‌بینی شد



دبیر ستاد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان از آماده‌سازی شعبه‌های رای گیری در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: باتوجه به موقعیت خاص و پراکندگی جغرافیایی استان، ۷۴ مورد از صندوق‌های سیار رای‌گیری برای مناطق دریایی، کوهستانی و سخت‌گذر آماده‌سازی شده تا زمینه مشارکت برای واجدان شرایط در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری مهیا باشد.

    

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا:  محمدجواد خجسته روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: یک‌هزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه مرکز، شرق و غرب استان آماده دریافت آرای مردمی است که از این تعداد ۸۷۴ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه نیز سیار خواهد بود.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات استان هرمزگان شرایط حضور باشکوه مردم در روز مهم هشتم تیرماه را مهیا کرده است تا بتوانند در فراغ خاطر با مراجعه به نزدیکترین شعبه محل زندگی خود با کمترین معطلی در انتخاب رییس جمهور کشور مشارکت حداکثری داشته باشند.

دبیر ستاد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان عنوان‌کرد: مردم استان با همراه داشتن کارت ملی بعد از احراز هویت باتوجه به اعلام ستاد انتخابات کشور، رای‌شان را به صورت دستی ثبت و به صندوق‌ می‌اندازند.

گفتنی است؛ باتوجه به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درپی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور محبوب ایران، هشتم تیرماه زمان رای‌گیری اعلام شده و در هرمزگان یک‌هزار و ۴۴۹ شعبه برای دریافت آرای در خدمت مردم خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها