استاندارهرمزگان:

شهرستان شدن فین قطعی است



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان گفت:هرچند قرار بود طرح ارتقای بخش فین به شهرستان تا عید فطر در استان نهایی و به وزارت كشور ارسال شود اما این اقدام ، پیش از موعد انجام شده و بر اساس اخبار رسیده در كمیسیون تقسیمات كشوری دولت نیز تصویب شده است.

ابراهیم عزیزی در نشست بررسی مسائل و مشكلات منطقه فین افزود:انتظار می رود جواب نهایی دولت دراین باره تا پایان ماه مبارك رمضان مشخص و به عنوان عیدی تا عید فطر امسال به مردم اعلام شود. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین یادآور شد:هرچند دولت در مباحثی مانند تقسیمات كشوری نظریات مردمی را نیز مورد توجه جدی قرار می دهد اما پرهیز از تعصبات محلی نیز ضروری است. عزیزی با تاكید بر ضرورت رفع مشكلات فین اظهار داشت:دولت بر رفع مشكلات مناطق مختلف تاكید ویژه داشته و رفع كمبودهای فین نیز باید با مشخص شدن برنامه زمان بندی شده و اراده جدی و جمعی ،اجرایی گردد. در پایان این نشست پس از بحث و بررسی مسائل و كمبودهای فین دستگاه های اجرایی برنامه خود را اقدامات عمرانی و خدماتی این منطقه اعلام كردند. بخش فین با 20هزار نفردر 80كیلومتری شمال بندرعباس واقع شده وبا تصویب نهایی دولت چهاردهمین شهرستان هرمزگان می شود.

 هفته دولت را فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم بدانید

 استاندارهرمزگان خطاب به مدیران  دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: باید هفته دولت را فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم بدانید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی ظهر امروز 22مردادماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت دو دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام و‌المسلمین دكتر محمدجواد باهنر، به نام «هفته دولت» نام گرفته است، بیان داشت: هفته دولت را بایدظرفیتی برای اندیشه‌های تابناک این دوشهید گرانقدر ایران اسلامی دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها