مدیرکل استاندارد هرمزگان:

4 شهربازی در بندرعباس پلمپ شد



صبح ساحل، اجتماعی _ مدیرکل استاندارد هرمزگان از پلمپ 4 شهر بازی غیراستاندارد دربندرعباس خبرداد. عیسی باقرزاده گفت: مطابق استانداردهای ملی ایران و همچنین طبق ماده 4 قانون اصلاح قوانین ومقررات سازمان ملی استاندارد ایران شهر بازی‌ها  وتجهیزات و وسایل بازی مستقر در شهربازیها و پارکها مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و متصدیان اینگونه وسایل موظفند تجهیز و نصب وسایل بازی را مطابق استاندارد های ذیربط انجام دهند و قبل از بکارگیری آنها تاییدیه اداره استاندارد را دریافت نمایند.

وی افزود: بدلیل عدم همکاری متصدیان در پرداخت هزینه های آزمون در اواخر سال 1390 از محل اعتبارات ملی اقدام به بررسی و آزمون این گونه وسایل با استانداردهای ذیربط شد که پس از بازرسی های انجام شده از شهر بازی‌ها توسط کارشناسان اداره کل مشاهده شد که اکثر این شهربازی ها موارد ایمنی و استانداردهای مربوطه را رعایت نکرده‌اند.

باقرزاده اضافه  نمود: با توجه به اینکه رعایت استانداردها ارتباط مستقیم با سلامت و امنیت شهروندان وکودکان دارد پس از پیگیری و صدور رای توسط اداره کل تعزیزات حکومتی چهار شهربازی علاوه بر اخذ  تعهد و جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال جزای نقدی محکوم  شده و توقیف اموال غیراستاندارد  این 4 مکان جمع آوری وتوقیف شد که پس از پایان مهلت ده روزه منجر به تعطیلی این چهار شهر بازی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها