نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش به سالن فجر می‌روم



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ورزش را متعلق به عموم مردم دانست و عنوان کرد:  با اهمیت‌ترین امور در ورزش زمانی معنا پیدا می‌کنند که هدفمند باشند و آموزش اخلاق و اخلاق‌مداری در ورزش هم می‌بایست هدف‌دار و با برنامه پیش‌رود.

اعضای تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با آیت‌الله نعیم‌آبادی دیدار کردند.آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در این دیدار افزود: ورزش‌های بومی و محلی از نیاکان ما به یادگار مانده و در حقیقت بخشی از فرهنگ مردم منطقه است که باید برای توسعه و احیای آن تلاش بیشتری کرد.

امام‌جمعه بندرعباس بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در میان مردم موجب تهذیب و تزکیه روح و روان و در نهایت ارتقای شاخص‌های سلامت و تندرستی در میان گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه جوانان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم می‌شود و از همین رو مسئولان باید به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی بسیار در هرمزگان، بیان کرد: سلامت انسان یک امر بسیار مهم است و هر فرد باید خودش دلهره سلامتی‌اش را داشته باشد و ضامن سلامتی خودش باشد.

وی ورزش را متعلق به عموم مردم دانست و عنوان کرد: با اهمیت‌ترین امور در ورزش زمانی معنا پیدا می‌کنند که هدفمند باشند و آموزش اخلاق و اخلاق‌مداری در ورزش هم می‌بایست هدف‌دار و با برنامه پیش رود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان با بیان این که به‌طور حتم دفتر نماینده ولی‌فقیه از هیچ کمکی در راستای بهبود و تقویت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس دریغ نخواهد کرد، اضافه کرد: در دیدار هفته پنجم تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در حمایت از این تیم در جمع هواداران پرشور هرمزگانی در سالن فجر حاضر خواهم شد.

در ادامه مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با بیان این که به دنبال رشد و توسعه باشگاه آذرخش در ابعاد جدیدی هستیم، اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی بنده توسعه زیرساخت‌های باشگاه و نگاه درآمدزایی از جنبه‌های مختلف است.

شرف ،باشگاه آذرخش را برندی معتبر دانست و عنوان کرد: هرمزگان امروزه در میادین ورزشی کشور با نام تیم آذرخش شناخته می‌شود و به‌طور حتم این مهم با حمایت مسئولان استانی نیز توسعه خواهد یافت.

وی در پایان با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان از تیم آذرخش بندرعباس، خواستار حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی در دیدارهای خانگی این تیم شد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیگیری‌ها و دستورات جنابعالی شاهد افزایش حمایت‌ها از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس باشیم.

همچنین سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این دیدار گفت: حضور تیم فوتسال آذرخش در رقابت‌های کشوری را نیز مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و حمایت‌های دفتر ایشان می‌دانیم.

عباس روزپیکر با بیان اینکه زمانی که تیم بنیاد مسکن اقدام به فروش امتیاز خود کرده بود با پیگیری‌ها و نامه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان این امتیاز در استان هرمزگان ماندنی و به تیم آذرخش بندرعباس واگذار شد تا امروز شاهد لیگ برتری شدن آن و حضور هزاران هوادار در سالن فجر بندرعباس باشیم.

وی ادامه داد: تیم آذرخش امروز هزاران هوادار را با خود به سالن فجر بندرعباس می‌کشاند و همین امر در نشاط و شادابی جامعه تاثیر دارد و این همان هدف ورزش است.

روزپیکر در پایان از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و نگاه ویژه وی به ورزش و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تقدیر کرد.

 هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور  

آذرخش در خانه بازی می کند 

هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور  از امروز  چهارشنبه 27 تیر با انجام یک بازی شروع خواهد شد وسایر دیدارها هم  فردا پنج‌شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

در تنها بازی امروز چهارشنبه تیم مس سونگون  میزبان  شهروند ساری  است. مس با 4 امتیازی که از دو بازی قبلی به دست آورده به دنبال سه امتیاز خانگی این دیدار است تا شاید با 7 امتیاز به صدر جدول رده بندی بیایید.

تیم شهروند هم سه امتیازی است.  این تیم هم می‌تواند با پیروزی در این بازی خودش را در جمع تیم های بالانشین جدول رده بندی ببیند. سید سجاد فتحی ، محمد داودپور، احسان سبزواری  و زیاد فروتن  داوران این بازی هستند و هرمز مشفق هم ناظر داوری این مسابقه است.

تیم آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه 28 تیر  در خانه به دیدار اهورا بهبهان می‌رود. آذرخش از دو بازی قبل خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شده است و تا پایان هفته دوم در مکان هشتم ایستاده است.

آذرخش اگر بتواند اهورا که از دو بازی خود دو باخت در کارنامه دارد شکست دهد  شش امتیاز ی می‌شود و می تواند جایگاه خودش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

این بازی از ساعت 18 در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد. وحید سلیمانی  از  تهران ، ایمان غلامی از  مازندران ،حسین امیری  از  فارس و   امیر مختار رودساز  از  کرمان  داوران این بازی هستند و علیرضا یگانه از  فارس هم بر کار داوران نظارت خواهد کرد. در دیگر بازی های فردا پنج شنبه که همزمان با بازی آذرخش برگزار خواهد شد گیتی پسند چهار امتیازی میزبان شهرداری ساوه تیم قعرنشین  است.

 حسین شاهمرادی  به عنوان ناظر داوری و ابراهیم مهرابی افشار،محمدمهدی حقوقی،ولی ا... رضایی و بهنام نبی پور هم داوران این بازی هستند.مقاومت قرچک در خانه از تیم سوم جدول رده بندی سوهان محمد سیما  قم  پذیرایی خواهد کرد.

سید میرهادی اسماعیلی ، جواد دهقان ،انور ابراهیم پور  و مصطفی زینی  کار قضاوت این بازی را بر عهده دارند و ناظر  داوری هم عباس بهروش است. در بازی های روز جمعه 29 تیر تیم پارسیان با ارژن شیراز بازی می کند.

پارسیان با سه امتیاز ششم و ارژن فارس تنها با یک امتیاز در مکان دهم ایستاده است. رضا وثوقی ،يوسف افضلى،محمد علی ترحمی  و مهدی کرد داوران این بازی هستند و محمد فرجی هم بر کار داوران نظارت خواهد کرد.

سن ایچ ساوه در خانه به مصاف  مقاومت البرز می رود. سن ایچ با کسب سه امتیاز خانگی این بازی می تواند از رده هفتم جدول  بالاتر بیاید. مقاومت البرز هم  یک امتیاز دارد و این سه امتیاز هم می تواند بسیار برایش ارزشمند باشد.

کار قضاوت این بازی بر عهده علیرضا رمضانی ،رضا کیامنش ، علیرضا قربانی  و محمد علی سیاحی است. ناظر داوری این دیدار عبدالكريم سيستانى  است.

فرش آراء مشهد  صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران در آخرین بازی هفته سوم در خانه به دیدار  ملی حفاری  اهواز می رود.

فرش آرا  اگر در این دیدار سه امتیاز کسب نکند و شکست بخورد باید صدرنشینی را به تیم حفاری تیم دوم جدول رده بندی تحویل دهد. 

در صورتی که این بازی هم مساوی شود تیم های سوهان محمد سیما قم، مس سونگون و گیتی‌پسند  اگر حریفان خود را شکست دهند شانس این را دارند که صدرنشین لیگ برتر در هفته سوم شوند.

وحید عرض پیما ،ولی امجدی،یوسف صادقی و میلاد حمزه داوران این بازی حساس و نفس گیر هستند و جم تاج مهجور هم ناظر داوری این بازی است.

  برترین های هفته دوم 

تیم برتر هفته:شهروند ساری

مربی برتر هفته:

علی زندی پور(پارسیان شهرقدس)

داور برتر هفته: 

محمد بیاتی(ارژن شیراز- مس سونگون)

تیم منتخب هفته: مجید میرزایی(پارسیان شهرقدس)علیرضا وفایی(سوهان محمد سیمای قم) کیانوش شیرپور (شهروند ساری) هادی احمدی(فرش آرای مشهد) علیرضا رفیعی پور(حفاری خوزستان)      

  برنامه حضور مربیان تیم ملی برای تماشای بازی‌های لیگ برتر

برنامه حضور مربیان تیم ملی برای تماشای بازیهای لیگ برتر از سوی ناظم الشریعه اعلام شد.

هفته سوم:

چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۹۷: مس سونگون با شهروند ساری  سیدمحمد ناظم‌الشریعه

جمعه ۲۹ تیرماه ۹۷: سن‌ایچ ساوه، مقاومت البرز، میشل پطروس ـ  محمد هاشم‌زاده

جمعه ۲۹ تیرماه ۹۷: فرش‌آرا مشهد، حفاری اهواز ـ ناظم‌الشریعه

جمعه ۲۹ تیرماه ۹۷: پارسیان شهر قدس، لبنیات ارژن شیراز ـ  حیدریان

هفته چهارم:

سه‌شنبه ۲ مرداد ۹۷: اهورای بهبان، مس سونگون ـ داوودی‌نژاد

جمعه ۵ مرداد ۹۷: حفاری اهواز، آذرخش بندرعباس ـ هاشم‌زاده

جمعه ۵ مرداد ۹۷: مقاومت البرز، فرش‌آرای مشهد ـ  صانعی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها