پیمان‌آقازاده

همچنان مورد بی مهری قرار گرفته ام



صبح ساحل ، ورزشی - قهرمان کیک بوکسینگ بوکس گفت: علیرغم کسب 15 مدال کشوری همچنان مورد بی توجهی قرار گرفته ام.

پیمان‌آقازاده درگفتگو با صبح ساحل افزود: پس از 8 سال تمرین در رشته‌های کیک بوکسینگ و بوکس موفق به کسب 15 نشان کشوری شده ام.

وی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی کیک بوکسینگ و بوکس امسال توانستم دومدال طلا در کیک بوکسینگ و یک مدال برنز در رشته بوکس کسب کنم.

وی گفت:متاسفانه علیرغم کسب نشان طلا دراین رقابت‌ها هیچ توجهی نسبت به من صورت نگرفته و حتی یک بنر یا یک خبر از  موفقیت من نصب و یا منتشر نشد.  

 قهرمان ورزش رزمی تصریح کرد: هدف من از حضور در رقابت های بین المللی وافتخار آفرینی برای کشور واستان است این ورزشکار 24 ساله که به تازگی دوران مقدس سربازی اش را سپری کرده است ادامه داد: باید برای ورزشکاران امثال من یک برنامه حمایتی در اداره کل ورزش وجوانان و هم درهیات ورزش رزمی استان دیده شود تا روحیه وانگیزه ام برای ادامه فعالیتم بالا رود.

وی گفت: برای حضور درمسابقات حرفه ای و رفتن به خارج از کشور نیاز به یک اسپانسر وحمایت مالی دارم ودرحال حاضر بیکار هستم و نمی توانم هزینه سفرم را تامین کنم.

آقازاده اظهارداشت: دریک خانواده شش نفره زندگی می کنم و روی آوردن به ورزش های رزمی روی یک اتفاق بود. دریک دعوا چندین نفر مرا مورد ضرب و شتم قرار دادندواز آن روز به بعد تصمیم گرفتم برای دفاع شخصی به ورزش های رزمی رو بیاورم. آقازاده بیان کرد: برای رسیدن به هدفم از خیلی چیزها خود را محروم کردم تا بتوانم به هدفم که همان پوشیدن لباس تیم ملی است برسم ونیاز به حمایت دارم تا این راه را ادامه دهم.وی ضمن گله از بعضی از افراد که با حرف های مایوس کننده ورزشکاران را از انگیزه شان بازمی دارند گفت: چرا باید افرادی که نه تخصص در یک ورزشی دارند و نه تجربه با یکی دو شکست به ورزشکار بگو یند شما نمی توانید موفق باشید و باید این رشته را رها کنید که این مسئله برای من اتفاق افتاد اما با توکل به خدا و با انگیزهای که داشتم  دلسرد نشدم و ثابت کردم که خواستن توانستن است و با تمرین به موفقیت هایی که مورد نظرم بود دست یافتم.وی  بیان داشت: دوستانم لقب جنگنده به من داده اند ودرمیدان مبارزه جنگنده ظاهر می شوم. 

آقازاده بهترین خاطره ورزشی خود را دعوت به تیم ملی می داند و می گوید پس از موفقیت درمسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ در سال 94 به تیم ملی دعوت شدم اما درانتخاب نهایی خط خوردم .

پیمان آقا زاده در پایان ضمن تشکر از پدر ومادر واساتید ورزشی خود گفت: 8 سال در این رشته تمرین کرده ام وامید دارم از این پس بیشتر مورد توجه وحمایت مسئولان قرار گیرم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها