گام بلند شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در عرصه خودکفایی



صبح ساحل ، اقتصادی - محمد حسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از آغاز تعمیرات اساسی ردیف چهارم واحد تنظیم نقطه شبنم پالایشگاه گاز سرخون توسط متخصصان و کارشناسان توانمند و با تجربه این شرکت خبر داد.

وی  با بیان اینکه تعمیرات اساسی این واحد با توجه  به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده اظهار داشت با حداكثر استفاده از فرصت و زمان به وجود آمده در جهت افزایش ایمنی پس از افزایش ظرفیت تولید، در آینده خبرداد.

وی همچنین اعلام داشت: كه در خصوص مبدلهای حرارتی، فعالیتهای تعمیراتی توسط کارکنان تلاشگر این شرکت در حال انجام بوده و امید است با همت و تلاش خستگی ناپذیر همه دست اندر كاران در واحدهای مختلف پالایشگاه شامل : تعمیرات ، بهره برداری ، بازرسی فنی ، مهندسی و توسعه ، ایمنی و... در تاریخ مقرر و با حفظ استانداردها و ایمنی كامل به اتمام رسیده و واحد مذكور در اسرع وقت در سرویس قرار گیرد.

منوچهر جعفری رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز سرخون و قشم هم در این خصوص ابزاز امیدواری کرد با تلاش و همت متخصصان،کارشناسان توانمند و با تجربه این شرکت بتوانیم تعمیرات اساسی ردیف چهارم واحدD تنظیم نقطه شبنم را طبق برنامه ریزی اعلام شده به پایان برسانیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها