در گفتگو با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بیان شد؛

جزئیات ماجرای خودکشی دانش آموز در بندرعباس



صبح ساحل ، حوادث -  اعظم رام :دانش آموزی خود را از طبقه سوم دبیرستانی دربندرعباس به پایین پرتاب کرد که با تلاش مادرش از مرگ نجات یافت.

شب یکشنبه ششم مهرماه جاری خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز دبیرستان شهید آوینی بندرعباس در فضای مجازی دست به دست چرخید. ماجرا را از طریق اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس پی گیر شدیم. 

وی با صحه گذاشتن بر این خبر ، علت را ضعف درسی و روحی دانش آموز عنوان کرد و گفت: نگار 16 ساله به علت مرگ پدرش،دچار آشفتگی روحی و روانی و افت تحصیلی شده است که مدیر مدرسه خواهان حضور اولیاء این دانش آموز برای در جریان گذاشتن وضعیت تحصیلی او شد. 

وی ادامه داد: یکشنبه ظهر مادر و پدربزرگ نگار ، به مدرسه آمدند و در دفتر مدیر حاضر شدند که خود دانش آموز نیز در دفتر مدیر بود، مدیر از وی خواست که لحظه ای اتاق را ترک تا با اولیایش صحبت کند.

به گفته بهرامی ، مدیر در حال صحبت با خانواده این دانش آموز بود که از صدای فریاد دانش آموزان در حیاط فهمیدند نگار به بالای پشت بام مدرسه رفته است و قصد خودکشی دارد به همین علت آنها به سرعت وارد حیاط شدند .

زن جوان که دچار شوک شده بود با صدای بلند از دخترش می خواست که خودش را پرتاب نکند و... ناگهان نگار خود را از طبقه سوم به پایین پرتاب کرد که مادر به سرعت به سوی او دوید و توانست دخترش را قبل از اینکه به زمین برخورد کند بگیرد و دستانش نجات دهنده دخترش باشد.

 نگار در این حادثه دچار شکستگی جزیی از ناحیه لگن شد و به بیمارستان انتقال یافت.

خودکشی یک نوجوان امر پیش و پا افتاده ای نیست که بشود سرسری از آن گذشت کاش مسوولان امر جوابگو بودند نباید این امر را کتمان کنند، این دختر نوجوان چرا در این سن و سال فقط با فهمیدن ضعف درسی اش به فکر خودکشی باشد آیا سهل انگاری خانواده ست یا سهل انگاری مسوولان این مدرسه و یا علت های دیگری در این امر دخیل است . 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها