نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

ننگ باد بر مدیری که چوب لای چرخ معیشت مردم می‌گذارد



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا یک مدیر با کج‌سلیقه‌ای قصد جلوگیری از پیشرفت شهرستان بندرلنگه دارد، گفت: همگان بدانند که چنین مدیری جایش در بندرلنگه نیست و باید به منزلش برود.

به گزارش ایسنا،  ناصر شریفی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مشکلات سوخت صیادان و ته لنجی در فرمانداری شهرستان بندرلنگه برگزار شد، افزود: بسیار ناراحتم که بارها جلسه‌ای برای مسائل تکراری در شهرستان بندرلنگه برگزار و مصوباتی گذاشته می‌شود و وقتی ما ازاینجا می‌رویم دوباره سر جای اول قرار داریم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که در این روزها دشمن به‌شدت قصد واردکردن فشار به مردم‌دارند و چه خواب‌هایی که برای مردم ما ندیده‌اند، خاطرنشان کرد: عده‌ای متأسفانه در مسیر تعبیر خواب دشمن هستند.وی بیان کرد: در جلسات مختلف در مرکز بارها اعلام کرده‌ایم که چرا نگاه به بندرلنگه یک نگاه خصمانه است، آیا این نگاه سیستماتیک است یا بدسیلقیگی و بی مدیریتی است.

شریفی اضافه کرد: ننگ باد بر مدیری که چوب لای چرخ معیشت مردم می‌گذارد و مدیری که بخواهد برای مردم، فعال اقتصادی، سرمایه‌گذار، صیاد و معیشت مردم ایجاد مزاحمت کند حقوقش حرام است و حضورش در شهرستان بندرلنگه مایه ننگ است.

وی تصریح کرد: چه بر سر بندرلنگه آمده است که وضعش این‌چنین است؟ چرا یک مدیر با کج‌سلیقه‌ای قصد جلوگیری از پیشرفت شهرستان را دارد و همین‌جا اعلام می‌کنم بدانید که چنین مدیری جایش در بندرلنگه نیست و باید به منزلش برود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها