مسابقات ورزشی کارکنان دولت

تیم هــــای بـــرتر معــــرفی شـــدند



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  تیم های برتر مسابقات  ورزشی کارکنان دولت مشخص شدند. در مسابقات فوتسال این رقابت ها تیم فوتسال تامین اجتماعی هرمزگان بر سکوی قهرمانی   ایستاد.

در مرحله پایانی این رقابت ها تیم تامین‌اجتماعی هرمزگان پس از تساوی یک یک برابر تیم بنیاد مسکن در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی با دو گل این تیم را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

احمد غیبی برای تامین اجتماعی و حمید شایانفر برای تیم بنیاد مسکن در وقت قانونی مسابقه گلزنی کردند.هادی بای و آرش هاشمی دیگر گلزنان تامین‌اجتماعی در ضربات پنالتی بودند تا تیم‌شان موفق به قهرمانی شود.

تیم تامین اجتماعی با قهرمانی در این مسابقات مجوز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کرد.در دیدار رده بندی نیز تیم اداره کل فناوری اطلاعات با نتیجه ۶ بر یک تیم اداره کل مالیاتی را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

 در این مسابقات الیاس رامی از تیم فناوری و اطلاعات با به ثمر رساندن ۷ گل به عنوان آقای گل شناخته شد. تیم نوسازی و مدارس هم جام اخلاق را به خود اختصاص داد.

این مسابقات را  مهدی جلوداری، هادی رئیسی، مهدی الله وردی و آیدین میرزاده قضاوت کردند.لازم به توضیح است که مسابقات ورزشی کارکنان دولت در هفت رشته ورزشی و  با حضور ۶۰۰  ورزشکار برگزار شد که در مسابقات والیبال بانوان تیم آموزش و پرورش و مدیریت درمان اول و دوم شدند.

در والیبال آقایان  تیم آموزش و پرورش اول شد. علوم پزشکی دوم و آتش‌نشانی در مکان سوم ایستاد. در مسابقات طناب کشی بانوان تیم بهزیستی بر سکوی قهرمانی ایستاد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دوم و امور اقتصاد و دارایی در مکان سوم قرار گرفت.  در طناب کشی آقایان تیم آتش نشانی عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد.

 اداره کل دامپزشکی دوم شد و اداره کل امور اقتصاد و دارایی در مکان سوم ایستاد. در مسابقات تنیس روی میز بانوان تیم های مدیریت درمان و علوم پزشکی اول و دوم شدند. در رقابت دارت در بخش بانوان تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی اول شد. استانداری هرمزگان دوم و اداره بندرودریانوردی شهید باهنر در جای سوم ایستاد ‌.

در مسابقات دارات آقایان اداره کل مخابرات اول شد. علوم پزشکی در جای دوم و اداره کل اقتصاد و دارایی سوم شد. در مسابقات بدمینتون بانوان تیم آموزش و پرورش بر سکوی نخست ایستاد.

استانداری دوم شد و آموزش و پرورش جناح در مکان سوم ایستاد. در مسابقات آمادگی جسمانی در رده سنی زیر ۲۹ سال در بخش بانوان تامین اجتماعی،  اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان اداره کل  امور اقتصاد و دارایی اول و اداره کل  دامپزشکی دوم شد.در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بهزیستی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی در بخش بانوان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی،  اداره کل دامپزشکی و علوم‌پزشکی در بخش آقایان اول تا سوم شدند.

 در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال در بخش بانوان اداره‌کل  بهزیستی اول شد.  اداره کل  امور اقتصاد و دارایی دوم و اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکان سوم ایستاد. در بخش آقایان  اداره کل دامپزشکی اول شد.

علوم پزشکی دوم شد.در رده سنی  ۴۰ تا ۴۴ سال اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بانوان اول ودوم شدند ودر بخش آقایان  هم کارمندان اداره کل  دامپزشکی عنوان های اول ودوم را از  آن  خود  کردند.

 در رده سنی  ۴۵ تا ۴۹ سال بانوان اداره کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی اول و اداره کل تامین‌اجتماعی دوم شد. در رده سنی  ۵۰ سال به بالا اداره کل دامپزشکی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 قرار است مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت با حضور مسئولان استانی فردا دوشنبه  10 دی ماه در سالن فجر بندرعباس  برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها