انقلاب اسلامی ایران پویا متحرک است



صبح ساحل ، اجتماعی - حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالابردن اطلاعات برای نسل امروز سبب آشنایی آنها با انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل ، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان با محوریت تبیین برنامه های گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر برگزاری مطلوب و باشکوه برنامه های چهلمین سالگرد تاکید دارد و باید عملکرد چهل ساله انقلاب برای مردم و بخصوص نسل آینده تشریح و تبیین گردد .

جهانگیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پویا و متحرک است تاکید کرد: بیشترین مسئولیت انتقال دستاوردهای دولت به عهده دستگاههای اجرایی است و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالابردن اطلاعات برای نسل امروز سبب آشنایی آنها با انقلاب می شود.

فرماندار حاجی آباد  با بیان اینکه تحمل استقلال ملت ایران برای دشمنان دشوار است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از آسیب رساندن و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس شده اند و در شرایط کنونی، دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان و ظرفیت های خود را برای ضربه زدن به نظام بسیج کرده اند لذا ایجاد روحیه وحدت، همدلی و انسجام از مهمترین و موثرترین راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی در کشور است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها