فرماندار ابوموسی معرفی شد



صبح ساحل، شهرستانها _ محمد سعیدی به عنوان فرماندار ابوموسی منصوب شد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان در مراسم معارفه فرماندار ابوموسی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وحدت بین مردم و مسئولین را ضامن بقاء کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اختلافات مذهبی و همچنین اختلافات مدیریت های داخلی تهدیدی جدی است و کشور ما را متضرر می کند.

بامری افزود:امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که کم هزینه ترین و مخرب ترین ابزار در کشور های اسلامی ایجاد اختلاف می باشد که نمونه بارز آن را در سوریه و لبنان شاهد هستیم.

 گل محمد بامری با اشاره به تحولات سوریه ادامه داد:سوریه نقطه امید غزه و حماس و همچنین نقطه ای استراتژیک برای کشورمان می باشد که دشمنان اختلافات را در سوریه تشدید می کنند و کسانی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر میدادند اهداف دشمن را دنبال می کردند. وی در ادامه با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر آن در مجامع بین المللی تصریح کرد: آنچه را که استکبار را به لرزه افکنده،افکار و اعتقادات نظام و تاثیر این اندیشه ها در کشورهای آزادی خواه می باشد. بامری با بیان اینکه ابوموسی نقطه ای حساس و استراتژیک می باشد افزود:هر یک از جزایر خلیج فارس به مثابه یک ناو جنگی برای کشورمان می باشد و نگاه نظام و دولت به جزایر به خصوص ابوموسی متفاوت و بسیار بلند ترسیم شده است.  وی فرماندار را به عنوان نماینده عالی دولت در سطح شهرستان دانست و افزود:پیگیری و اجرای کامل مصوبات دولت،مدیریت تمامی مسایل سیاسی،نظامی ،اجتماعی و... و تلاش جهت توسعه همه جانبه شهرستان از مهمترین وظایف فرماندار می باشد. موسوی مدیر کل امنیتی و انتظامی و فرماندار سابق ابوموسی اتصال به امر ولایت فقیه را به عنوان یک مبنا و پایه جهت ایجاد وحدت مردم و مسئولین نام برده و اضافه کرد:با داشتن چنین شالوده ای در منطقه ای مثل ابوموسی علیرغم داشتن شرایط خاص توانستیم در راستای اهداف بلند دولت قدم های بسیار بزرگی را بر داریم. محمد سعیدی فرماندار جدید ابوموسی نیز در ادامه گفت:با همکاری شورای اداری شهرستان هر آنچه را که در توان دارم در راستای منویات مقام عظمای ولایت و سیاستهای کلان دولت به کار خواهم برد. // ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها