معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان:

بهره‌مندی ۱۴۶۸ خانوار مددجوی هرمزگانی از انشعابات رایگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: یک هزار و ۴۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۹ ماهه امسال از پرداخت هزینه انشعابات قانونی واحدهای مسکونی معاف شدند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از کمیته امداد، احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: خدمات مختلف حمایتی در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود که یکی از این خدمات واگذاری انشعابات گاز، آب و برق رایگان با همکاری سازمان‌های مربوطه است.

 

پایان بابیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس، هر مددجوی تحت حمایت این نهاد برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب معاف می‌شوند، افزود: یک هزار و ۴۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۹ ماهه امسال از پرداخت هزینه انشعابات قانونی واحدهای مسکونی معاف شدند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: در این دوره زمانی شرایط بهره‌مندی مددجویان هرمزگانی از ۸۴۵ انشعاب برق، ۶۰۱ انشعاب آب و فاضلاب و ۲۲ انشعاب گاز، توسط این نهاد فراهم شد.

 

وی ادامه داد: همچنین ۱۳۴ خانوار از هزینه‌های عوارض شهرداری و صدور پروانه ساختمانی رایگان بهره‌مند شدند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و دریافت معرفی‌نامه به سازمان‌ها وادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها