فرمانده سپاه امام سجاد (ع) خبرداد:

اجرای بیش از 186 پروژه اقتصاد مقاومتی درهرمزگان



 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: با اجرای طرح‌های مختلف در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، هزاران نفر در هرمزگان در حوزه مشاغل خرد و کوچک فعال شده‌اند.

اباذر سالاری در آیین گرامیداشت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: آنچه که از بسیج و بسیجی از فرهنگ ایستادگی، استقامت فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از آموزه‌های دینی و مکتب امام حسین(ع) برخورد ار است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه روحیه بسیجی و تفکر بسیجی و تقارن این دو واژه بسیج سازندگی را تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: امروز از فرهنگ بسیج سازندگی، اقتدار، ایستادگی، استقامت و آبادانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد هستیم.

وی ابراز داشت: در سال گذشته به واسطه حرکت ایثارگونه برادران و خواهران بسیج سازندگی در قالب 700 گروه جهادی افتخارات بزرگی را برای استان هرمزگان رقم زدیم.فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: بیش از 700 گروه جهادی این استان در قالب گروه‌های پزشکی، مهندسی، فرهنگی، عمرانی و سایر امور در مناطق محروم  و مناطق کمتر توسعه‌یافته حضوریافته و خدمات متنوعی به مردم این مناطق ارائه کردند.

سالاری بیان کرد: اجرای بیش از  186 پروژه عرصه اقتصاد مقاومتی افتخاری است که بسیجیان در استان هرمزگان کسب کرده‌اند و آموزش بیش از 900 نفر در سال 1397 و اشتغال‌زایی بیش از هزاران نفر در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستاها و شهرها به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در قالب ساخت مساجد و خانه‌های محرومین، حدود 300 پروژه مسکونی با همکاری کمیته امداد احداث شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اجرای پروژه‌هایی همچون پارک‌ها، مکان‌های ورزشی و موضوعات مختلف عمرانی از جمله خانه عالم، مساجد، حمام، سرویس‌های بهداشتی و پروژه‌های آبرسانی از دیگر طرح‌های اجرایی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان نام برد.

سالاری با بیان اینکه بیش از 150 صندوق قرض‌الحسنه از نیمه دوم سال گذشته در سطح روستاها و بخش‌های مختلف استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از آن امسال به ثمر خواهد نشست و شاهد اشتغال‌زایی‌های فراوانی خواهیم بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها