در گفت و گو با آینده سازان فوتبال هرمزگان مطرح شد

مسوولان به فوتبال پایه توجه بیشتری بکنند



یکی از رسالت های روزنامه صبح ساحل معرفی برترین ها و آینده سازان ورزش استان هرمزگان است و تاکنون این اتفاق برای بارها در صفحه ورزشی این روزنامه افتاده است.
این بارهم خبرنگار ورزشی صبح ساحل به سراغ   سه نفر  از اعضای تیم نوجوانان شهرداری بندرعباس رفته است که درمسابقات زیر گروه فوتبال مناطق کشور برای تیم شهرداری بازی کردند و موفق شدند به مرحله دوم صعود کنند. این سه بازیکن به تازگی پیشنهاد دارند تا در تیم لیگ برتری آوای حدید میناب بازی کند. گفت و گو ما را با این سه بازیکن بخوانید .


 محمد امین نجار زاده :
دوست دارم در تحصیل و ورزش به درجه‌های عالی برسم
از 9 سالگی فوتسال را شروع کردم  ودر تیم استقلال جنید زیر نظر مرتضی فلامرزی آموزش‌های لازم را فرا گرفتم . اما جذابیت فوتبال باعث شد پس از 5 سال فعالیت در فوتسال بااین ورزش خداحافظی کنم وبه فوتبال روی آوردم.
نخستین فعالیت فوتبالی خودم را درتیم شهرداری آغاز کردم. دراین تیم درپست هافبک وسط درمیادین فوتبال ظاهر شدم  وبه واسطه بازی سازی و زدن ضربه های ایستگاهی دقیق درچارچوب دروازه به دکتر تیم معروف شدم.


متولد سال 1383 دربندرعباس هستم  ودرحال حاضر در سال نهم دردبیرستان جامعه الصادق به تحصیل مشغول ام ومی خواهم در دوجبهه تحصیل وورزش به درجه های عالی دست پیدا کنم. وی می گوید  به تازگی از سوی تیم لیگ برتری آوای حدید پیشنهاد دارم  و این  پیشنهاد را با مربیانم در میان  گذاشته ام تا پس از بررسی های لازم به عضویت این تیم در بیایم. الگوی فوتبالی من  درایران سروش رفیعی و در جهان مودریچ  است .
در پایان هم  از مدیران دبیرستان جامعه الصادق که دردادن مرخصی به مسابقات خارج از استان با من کمال همکاری دارندوهمچنین از عباس امینی زاده شهردار بندرعباس که با فراهم کردن بستر مناسب  برای فعالیت نوجوانان وجوانان زحمات زیادی می کشند قدردانی می کنم.


 آرمان عمادی :
 به فوتبال پایه توجه بیشتری شود
از شش سالگی زیر نظر پدرش الفبای فوتبال را فرا گرفت . سپس به عضویت تیم باشگاه نایبند درآمد . وزیر نظر عبدالرضا پورسبزعلی فوتبالش را دنبال کرد. این بازیکن تکنیکی یک سالی است که درتیم نونهالان شهرداری زیر نظر مربیان این تیم باقر زاده ، شیرینکام ، ریئسی ، ابراهیمی و بهرا می فعالیت می کند. متولد سال 1384 و چهاردهمین بهارش را پشت سر می گذارد .
درسال هشتم در دبیرستان علی امیرزاده مشغول به تحصیل است و عاشق فوتبال است ومشوق اصلی روی آوردن به فوتبال پدرش بوده است . آرمان می گوید : با تیم نونهالان شهرداری قهرمان استان شدم  ودر رقابت های زیر گروه کشوری در یزد شرکت کرد م ودر دور اول موفق به صعود از گروه خود شدیم .


دردور دوم بازی ها درسیرجان برگزار شد که با بد شانسی نتوانستیم به مرحله بعدصعود کنیم. آرمان بادرخششی که درمسابقات زیر گروه از خود نشان داد با نظر مربیان درتیم نوجوانان شهرداری برای مسابقات زیر گروه نوجوانان در زاهدان انتخاب شد.
وی الگوی فوتبالی خود را درایران محمد نادری ودر جهان روبن می داند.آرمان یکی از خواسته‌هایش توجه به تیم های پایه از سوی مسئولان ورزش می داند هرچند از سوی هیات فوتبال استان فعالیت چشمگیری برای تیم‌های پایه صورت گرفته است ، اما هنوز باید این فعالیت ها ادامه داشته باشد ، تا استعدادهایی که درگوشه وکنار استان وجود دارد شکوفا شوند.


 عیسی جهانگیری :
ورزش همراه بادرس مفید خواهد بود
این بار نوجوانی از محله درخت سبز که شروع فوتبالش  از تیم انتظار در رده پایه ها است معرفی می کنیم.
وی دوست دارد به همراه تحصیل در فوتبال نیز به درجه عالی برسد وتا جایی که که پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کند. عیسی درپست هافبک وسط در میادین فوتبال ظاهر می شود. متولد 5 شهریور سال 82 است. قدو قامتی بلند دارد و از 7 سالگی درتیم انتظار فعالیت فوتسالی خودش را شروع کرد .


وی دریک خانواده چهار نفره زندگی می کندو فرزند سوم خانواده می باشد و درهمین مدت فعالیتش دراین تیم توانسته مقام اول استان و چهارم لیگ مناطق کشوررابا تیم انتظار کسب کند.
عیسی جهانگیری یک سالی است که به عضویت تیم نونهالان شهرداری بندرعباس درآمده وبا این تیم به قهرمانی استان دست یافته است.
این بازیکن آینده دار خاطر شیرینی از  مسابقات لیگ مناطق کشور دارد و می گوید : دربازی باسپاهان اصفهان که یکی از تیم های مدعی بودتوانستم با زدن دوگل به این تیم باعث صعود شهرداری به لیگ دسته اول کشور شوم. آرزویش پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی و بستن بازوبند کاپیتانی بربازویش است.


عیسی الگوی فوتبالی اش مارسلو می داند و از مسئولان انتظار دارد به نونهالان اهمیت بیشتری بدهند تا آن ها با انگیزه بیشتر درسطح کشوربدرخشند.
وی اعتقاد دارد اگرورزشکاری وقتش را بیشتر صرف ورزش کند واز درس فاصله بگیرد نمی‌تواند درآینده موفق باشد. وی مربیان خودرا ادریس افروغ ، مسعود ملایی ، علی برخورداری ، باقر زاده ، جعفری و شیرینکام معرفی می کند  و  از الیاس محسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی واجتماعی شهرداری بندرعباس ، روح الله مرادی شهردار منطقه سه و عبدالرضا پورسبزعلی مدیر فنی تیم های پایه و پدر ومادرخود تشکر وقدردانی  می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها