مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت:

توسعه هرمزگان با صنایع تبدیلی کشاورزی



مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: احداث صنایع تبدیلی با اتکاء به پتانسیل‌های کشاورزی و امکان صادرات محصولات تولیدی با توجه به مزایای استان هرمزگان می‌تواند موجب توسعه همه جانبه شود.

به گزارش صبح ساحل  علی جابری در تشریح عملکرد خردادماه سال جاری در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی اظهار داشت: تا کنون بیش از 10 طرح با اعتبار 380 میلیارد ریال با اشتغال 211 نفر از محل اعتبارات پایدار روستایی معرفی صورت گرفته است. همچنین 2 طرح نیز با اعتبار 29میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی نیز معرفی تسهیلات انجام شده است.

وی افزود: بیش از 5 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی با ظرفیت 43 هزار تن جذب ماده خام بخش کشاورزی با میزان سرمایه گذاری 211میلیارد ریال و اشتغال 189 نفر صادر شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: 35 فقره موافقت اولیه صنایع تبدیلی با ظرفیت 135 هزار تن جذب ماده خام با میزان سرمایه گذاری 11 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال 583 نفر انجام شده است.

وی ضمن اینکه جلسه توجیهی و آموزشی کار با سامانه نیز انجام شده است تصریح کرد: 18 فقره جواز تاسیس با ظرفیت 43 هزار تن با سرمایه گذاری 514 میلیارد ریال و اشتغال 348 نفر نیز انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها