واگذاری ورزشگاه خلیج‌فارس به شهرداری مشکلی را حل نمی‌کند



عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: واگذاری ورزشگاه خلیج‌فارس به شهرداری مشکلی را حل نمی‌کند چراکه ساختار شهرداری ساختاری سالم، پویا و کارآمد نیست.عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: واگذاری ورزشگاه خلیج‌فارس به شهرداری مشکلی را حل نمی‌کند چراکه ساختار شهرداری ساختاری سالم، پویا و کارآمد نیست.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از مهر، احمد مرادی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی تدوین طرح تحقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان هرمزگان حتما باید نسبت به این موضوع مطالعه بیشتری داشته باشند و نظرات کارشناسی ارائه دهند.

 

وی عنوان کرد: تاکید بنده بر این بوده است که برای انجام هر کاری ملاحظات مردمی نیز لحاظ شود.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان تصریح کرد: وظیفه کارگروه چکش کاری موضوعات و پیش بردن کار است و کارگروهی موفق است که طرحی را در شورا برنامه‌ریزی ارائه کند که مصوب شود.

 

مرادی اذعان کرد: یکسری موانع برای دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد که بخشی از ان مربوط به مرکز است که امیدوارم با همکاری استاندار و مجمع نمایندگان این موضوعات حل شود.

وی ادامه داد: مجلس به دنبال است که اختیارات استانداران را افزایش دهد تا حرف آخر در استان را استاندار بزند.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان اظهار داشت: واگذاری ورزشگاه خلیج‌فارس به شهرداری مشکلی را حل نمی‌کند چراکه ساختار شهرداری ساختاری سالم و پویا و کارا نیست.

 

مرادی اذعان کرد: بندرشهید حقانی و بازار شهرداری بندرعباس سالیان سال در دست شهرداری بود که تجربه موفقی محسوب نمی‌شود.

وی عنوان کرد: از برگزاری منظم و حساسیت‌های موجود در شورای برنامه ریزی تشکر می‌کنم و امیدوارم که خروجی مناسب حاصل شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها