هرمزگان میزبان هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان خلیج فارس



به گزارش صبح ساحل غلامحسین رنجبر با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در روزهای ۲۸ آذر تا یکم دیماه با حضور ۱۰ استان در بندرعباس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هرمزگان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی استان های شرکت کننده در این جشنواره هستند.

رنجبر خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های مختلف شامل نمایش صحنه ای ، خیابانی و محیطی ، کودک و نوجوان ، مسابقه نمایشنامه نویسی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

وی بیان کرد: از هنرمندان خواستاریم با مراجعه به پورتال اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به آدرس hormozganbeh.ir   نسبت به دریافت اطلاعات جشنواره ، فراخوان و فرم های ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به قابلیت جامعه معلولان استان در هنر تئاتر، برای حضور هرچه بهتر در این عرصه حمایت و تشویق مسئولان ضروری است و ما امیدواریم با حمایت های مسوولان جشنواره ای خوب و در خور شأن توانخواهان برگزار کنیم.

رنجبر اظهار کرد: جذب توانخواهان به صحنه نمایش، معرفی توانمندی های آنان به جامعه و دور کردن نگاه مظلومانه به این قشر، ایجاد حس رقابت سالم بین گروه های نمایشی، تشویق به آفرینش هنری و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولان علاقمند به هنر نمایش ازهدف های مهم برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها