رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان خبرداد:

جام بیستم به نام شهیدان فوتبالیست برگزار می شود



از سوی کمیته اجرایی هیات فوتبال هرمزگان برنامه نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان اعلام شد .
محمد بارانی رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل گفت: برنامه کامل شش هفته نخست نیم‌فصل مشخص شده است و برنامه پنج هفته بعد هم اعلام شده است اما تاریخ برگزاری آن هنوز اعلام‌ نکرده ایم .
وی بیان داشت: در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال هرمزگان ۱۲  تیم جبل بر، متحد معز آباد رودان،  پاس بندرلنگه،  سیبه کوخرد،  اتحاد دژگان،  ملوان بندرعباس،  ستارگان بستانو،  جنوب انرژی بر پارسیان،  شاهین بندرلنگه ، استقلال خونسرخ،  هرنگ‌جوان بستک و اتحاد رودان با هم به رقابت خواهند پرداخت و قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان  به رقابت های زیرگروه لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور معرفی خواهدشد.
محمد بارانی گفت: رقابت های لیگ برتر فوتبال هرمزگان هر هفته به نام شهیدان فوتبالیست هرمزگان برگزار خواهد شد که  سوت نخستین هفته این رقابت ها  که به نام شهید محمد رضایی است هجدهم مهرماه به صدادر خواهد آمد.وی اظهار داشت: در هفته اول هرنگ جوان بستک در ورزشگاه تختی بستک میزبان اتحاد رودان خواهد بود.
جبل بر شهرو در زمین اختصاصی خودش از تیم متحد معز آباد رودان پذیرایی خواهد کرد.
پاس بندرلنگه در خانه به مصاف سیبه کوخرد می رود.
اتحاد دژگان میزبان ملوان بندرعباس است.
ستارگان بستانو در ورزشگاه خانگی خود با جنوب انرژی بر پارسیان بازی می کند و شاهین بندرلنگه میزبان استقلال خونسرخ می باشد.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان گفت: هفته دوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان به نام شهید فوتبالیست علی رضایی نامگذاری شده است.
وی بیان داشت : هفته دوم بیست و دوم مهرماه برگزار می شود که در این هفته ‌پاس بندرلنگه میزبان جبل بر شهرو است. ملوان بندرعباس در ورزشگاه اختصاصی میزبان متحد معز آباد رودان می باشد.
سیبه کوخرد با ستارگان بستانو بازی می کند. استقلال خونسرخ در ورزشگاه اختصاصی  میزبان اتحاد دژگان است. جنوب انرژی بر پارسیان در خانه با هرنگ جوان بستک بازی می کند و اتحاد رودان میزبان شاهین بندرلنگه است.
محمد بارانی رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان گفت: هفته سوم که به نام شهید فوتبالیست عبدالحمید رضایی نامگذاری شده است سوت آن سوم آبان ماه به صدا در خواهد آمد.
در این هفته جبل بر شهرو با ملوان بندرعباس،  ستارگان بستانو با پاس بندرلنگه،  متحد معز‌آباد رودان با استقلال خونسرخ،  هرنگ‌جوان بستک با سیبه کوخرد،  اتحاد دژگان با اتحاد رودان و شاهین بندرلنگه با جنوب انرژی بر پارسیان بازی خواهند کرد.
بارانی ببان داشت: دهم آبان ماه بازی های هفته چهارم که به نام شهید فوتبالیست  فرزاد مسافری است برگزار می شود .
 وی گفت: در بازی های این هفته ستارگان بستانو میزبان جبل بر شهرو است. استقلال خونسرخ در خانه به مصاف ملوان بندرعباس می رود.
پاس بندرلنگه با هرنگ‌ جوان بستک دیدار خواهد کرد.
اتحاد  و متحد معز آباد دربی شهر رودان را برگزار خواهند کرد. سیبه کوخرد از تیم شاهین بندرلنگه پذیرایی خواهد کرد و جنوب انرژی بر پارسیان در خانه به دیدار اتحاد دژگان خواهد رفت.
بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال هرمزگان به نام شهید فوتبالیست محمد تابدار نامگذاری شده است.
دیدارهای این هفته هفدهم آبان ماه  برگزار می شود که طی آن جبل بر شهرو و استقلال خونسرخ،  هرنگ‌جوان بستک با ستارگان بستانو،  ملوان بندرعباس با اتحاد رودان،  شاهین بندرلنگه با پاس بندرلنگه،  متحد معز آباد رودان با جنوب انرژی بر پارسیان و اتحاددژگان با سیبه کوخرد بستک بازی خواهند کرد.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان بیست و چهارم آبان ماه برگزار می‌شود.
 وی بیان داشت: بازی های این هفته به نام شهید فوتبالیست  محمد قاسمی قلعه‌قاضی نامگذاری شده است .
در این هفته هرنگ‌جوان بستک با جبل بر شهرو،  اتحاد رودان با استقلال خونسرخ،  جنوب انرژی بر پارسیان با ملوان بندرعباس،  ستارگان بستانو با شاهین بندرلنگه،  پاس بندرلنگه با اتحاد دژگان و سیبه کوخرد بستک با متحد معز آباد رودان بازی خواهند کرد.
بارانی رئیس کمیته مسابقات گفت: بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هرمزگان به نام شهید فوتبالیست حسن گرگی بندری نامگذاری شده است که در این هفته جبل‌برشهرو با اتحاد رودان،  شاهین بندرلنگه با هرنگ جوان بستک،  استقلال خونسرخ با جنوب انرژی بر پارسیان،  اتحاد دژگان با ستارگان بستانو،  ملوان بندرعباس با سیبه کوخرد بستک و متحد معز آباد رودان با پاس بندرلنگه بازی خواهند کرد.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت بازی های هفته هشتم به نام شهید فوتبالیست احمد بلالی پور نامگذاری شده است.
وی بیان داشت: در این هفته شاهین بندرلنگه در خانه به مصاف جبل بر شهرو می رود. جنوب انرژی بر پارسیان با اتحاد رودان بازی می کند.
هرنگ جوان بستک میزبان اتحاد دژگان است. سیبه کوخرد بستک در خانه با استقلال خونسرخ بازی خواهد کرد ‌. ستارگان بستانو و پاس بندرلنگه به ترتیب میزبان تیم های متحدمعز آباد رودان و ملوان بندرعباس هستند.
محمد بارانی گفت: شهید فریبرز فرزاد دیگر شهید فوتبالیست استان هرمزگان است که بازی های هفته نهم به نام این شهید است. وی اظهار داشت: در این هفته ملوان با ستارگان بستانو،  استقلال خونسرخ با پاس بندرلنگه،  متحد معز آباد رودان با هرنگ جوان بستک،  جبل بر شهرو با جنوب انرژی‌بر پارسیان،  اتحاد دژگان با شاهین بندرلنگه و اتحاد رودان با سیبه کوخرد بستک بازی خواهند کرد.
رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان گفت: دیدارهای هفته دهم و یازدهم  به نام شهیدان فوتبالیست عبداله احمدزاده و علی اصغر جعفری بازی برگزار خواهد شد که در هفته دهم اتحاد دژگان میزبان جبل بر شهرو است. سیبه کوخرد بستک با جنوب انرژی بر پارسیان دیدار خواهد کرد.
 شاهین بندرلنگه در خانه به مصاف متحد معز آباد رودان می‌رود. پاس بندرلنگه در خانه با اتحاد رودان بازی می‌کند. ستارگان بستانو در ورزشگاه خانگی میزبان استقلال خونسرخ هستند و هرنگ جوان بستک میزبان ملوان بندرعباس خواهد بود.
در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل هم جنوب انرژی بر پارسیان میزبان پاس بندرلنگه است. استقلال خونسرخ با هرنگ جوان بستک بازی می کند.
اتحاد رودان میزبان تیم ستارگان بستانو است. ملوان بندرعباس در ورزشگاه اختصاصی خودش با شاهین بندرلنگه دیدار خواهد کرد.  متحد معز آباد رودان میزبان اتحاد دژگان و جبل بر شهرو هم در زمین اختصاصی خود با سیبه کوخرد بستک دیدار خواهد کرد.
محمد بارانی رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان در پایان گفت : سال گذشته فولاد هرمزگان قهرمان لیگ برتر فوتبال استان شد و این تیم در سه هفته از بازی های خودش در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو برد و یک تساوی کسب کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها