حوادث جاده ای جان ۲ دانش آموز مینابی را گرفت



حوادث جاده ای در کمتر از یک هفته از آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، جان ۲ نفر از دانش آموزان را در شهرستان میناب گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از شبستان، فراهم کردن بعضی از زیر ساخت ها در فصل بازگشایی مدارس می‌تواند مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار برای دانش آموزان باشد.

اما متاسفانه کمتر از یک هفته از فصل بازگشایی مدارس در شهرستان میناب، شاهد ۲ حادثه تلخ برای ۲ دانش آموز پسر و دختر از مدارس میناب بودیم که منجر به فوت آنها شد.

 

یک منبع آگاه گفت: متاسفانه در اولین هفته از ماه مهر، بی مهری ها، حوادث ناگواری را برای خانواده بزرگ علم و دانش رقم زد و شاهد پرپر شدن ۲ تن از دانش آموزان مدارس میناب بودیم.

او افزود: در حادثه نخست دانش آموز پایه یازدهم مدرسه شهید چمران که در حال رفتن به مدرسه بود با یک کامیون تصادف کرد که صحنه دلخراشی به وجود آورد و کامیون و راننده آن برای مشخص شدن نتیجه توقیف و بازداشت شد.

 

این منبع آگاه ادامه داد: در حادثه دوم نیز دانش آموز دختری که در یکی از مدارس نمونه شهرستان مشغول به تحصیل بود در حالی که در مسیر بازگشت از مدرسه به خانه همراه خانواده خود بود، از جاده منحرف می شود و با سقوط از پل کنار جاده، جان خود را از دست می دهد.

 

وی تصریح کرد: کمبود ناوگان حمل و نقل در مسیر برخی از مدارس سبب شده است تا دانش آموزان از موتور سیکلت برای رفتن به مدرسه استفاده کنند که در این بین حوادث جاده ای آنها را تهدید می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها