در جلسه کارگروه رفع موانع تولید مطرح شد؛

لزوم افزایش ظرفیت تولید کارخانجات آرد هرمزگان



 
دویست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان به ریاست حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برگزار شد.

 


رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در دویست و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانجات آرد استان برگزار شد گفت: گندم، آرد و نان جزو کالاهای اساسی بوده و دارای اهمیت ویژه‌ای است و با توجه به اینکه نیاز اصلی و کالای اساسی مردم محسوب می‌شود، می‌طلبد که با جدیت بیشتری به رفع سریع مشکلات پیش روی تولید این کالای استراتژیک، توجه شود .

 


خلیل قاسمی بر نظارت بیشتر بر واحد ها با همکاری فرمانداری‌ها تاکیدکرد و اظهارداشت: یکی از اولویت‌های اصلی واحدهای تولیدی استان حل مشکلات کارخانجات آرد است که باید با جدیت مسائل پیگیری شود.

 


وی تاکیدکرد حمایت از صنایع و واحدهای صنعتی باید در راستای تولید و ایجاد اشتغال تداوم داشته باشد.

 


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر ضرورت افزایش تولید آرد و گندم آزاد توسط کارخانجات گفت: تامین آرد مصرفی استان امری است که باید با تلاش و همکاری واحدهای تولیدی با کمیت و کیفیت قابل قبول صورت پذیرد.

 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط زمینه رونق فعالیت کارخانجات تولید در آرد استان را با افزایش ظرفیت تولید این واحد ها، مهیا سازند.

 


ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات کارخانه جات تولید آرد استان با اشاره به اهمیت فعالیت کارخانجات تولید آرد، عنوان کرد؛کاخانجات تولید آرد با تولید محصول سالم و با کیفیت نقش بسزایی در سبد غذایی خانواده ها دارند و این واحدها تولید محصول سالم و کیفیت را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کنند.

 


وی با اشاره به دغدغه های صاحبان کارخانه جات تولید آرد استان برای افزایش ظرفیت تولید، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کارخانه جات تولید آرد استان می توانند در افزایش ظرفیت های اشتغالزایی و هم افزایش درآمد این واحدها موثر باشد که با ارائه راهکارهای مناسب باید زمینه افزایش ظرفیت تولید  این کارخانجات فراهم گردد.

 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه شرکت غله استان راهکارهای عملی برای افزایش ظرفیت تولید کارخانجات استان مهیا کنند.

 


حیدری اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با آرد یکی از راهکارهای است که می تواند به افزایش ظرفیت تولید این کارخانجات و افزایش سود دهی آنها کمک کند.

 


وی تصریح کرد: برای حمایت از کارخانجات تولید آرد استان برای بروز رسانی تجهیزات و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز  با اعطاء تسهیلات ارزان قیمت حمایت می گردد و به دفتر امور اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان ماموریت داده شده است این مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند.

 


ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تشدید نظارت ها برای عرضه نان با کیفیت توسط نانوایی های سطح استان، خاطرنشان کرد: نباید کیفیت نان فدای زیبایی و شفافیت آن شود و باید بر سبوسی که در نانوایی استان در فرایند تولید نان مصرف می گردد از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان نظارت دقیقی صورت پذیرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها