بهبود وضعیت اشتغال در هرمزگان



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بدون ارایه آمار در خصوص وضعیت اشتغال این استان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت اشتغال هرمزگان رو به بهبودی است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، ایرج حیدری روز چهارشنبه در مراسم معرفی ناظر گمرکات هرمزگان که با حضور جمعی از مسوولان گمرک ایران انجام شد، اظهار داشت: نگاهی به وضعیت اشتغال این استان در فروردین و اردیبهشت امسال در مقایسه با سال گذشته گویای این مهم است.

وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته درهرمزگان به منظور ایجاد ثبات اقتصادی در این استان، افزود: با وجود فعالیتهای اقتصادی گسترده در این استان و فشارهای اقتصادی دشمنان، احتمال بروز برخی مشکلات در هرمزگان وجود داشت که خوشبختانه با تلاش و همدلی همه دستگاههای مرتبط این مشکلات مدیریت و حل شد.

 

حیدری با اشاره به اهمیت کار گمرکات خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریتهای گسترده ای که گمرک دارد تجهیز گمرک هرمزگان به امکانات و تجهیزات نوین برای سرعت بخشیدن به کارها و پیشبرد امور گمرکی استان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: هرچه گمرک فعال باشد زمینه فعالیتهای اقتصادی، تجاری ، خدماتی و بازرگانی بیش از پیش تسهیل میگردد.

 

حیدری هرمزگان را استانی مهم و راهبردی دانست و گفت: هرمزگان استانی است که علاوه بر ارائه خدمات اقتصادی در سطح ملی، بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای آسیای میانه را از نظر فعالیتهای اقتصادی نیز پشتیبانی میکند.

وی خاطرنشان کرد: این استان به واسطه ظرفیتها و استعدادهایی که دارد یکی از قطبهای اصلی فعالیتهای اقتصادی در کشور است و در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجاری، بازرگانی و خدماتی از جایگاهی ویژه در سطح ملی برخوردار است.

 

در پایان این مراسم از تلاشهای سعیدی و قنبری که به مدت ۱۰ ماه به عنوان سرپرست گمرکات هرمزگان مشغول به فعالیت بودند، تقدیر و ابوالفضل اکبر پور به عنوان مدیر کل جدید گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها