افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به درمان های زیبایی



به گزارش صبح ساحل ، دکتر حاجی ها با بیان اینکه درصد گرایش افراد به ویژه جوانها به تغییر در ظاهر خود به وسیله عملهای زیبایی در کشور افزایش داشته است،گفت: درمان با لیزر، جوانسازی پوست و تزریق بوتاکس از جمله درمان های پرطرفدار در جزیره کیش محسوب مي شوند.
وی با بیان اینکه درمانهای زیبایی به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می شود، افزود: تزیق فیلر ، بوتاکس و برخی لیزرها ، درمانهای تهاجمی هستند و باید زیر نظر پزشک انجام شوند.
دکتر حاجی ها همچنین با اشاره به کاربردهای متنوع لیزر در درمانهای پوستی، رفع چین و چروک، جوانسازی، لایه برداری، رفع جای آکنه، جای زخم و در نهایت رفع موهای زائد را از جمله کاربردهای  لیزر نام برد و افزود: متاسفانه برخی افراد سود جو بدون هیچکونه تخصص و آگاهی اقدام به لیزر درمانی در مراکز غیر مجاز می کنند و این موضوع می تواند صدمه جبران ناپذیری به افراد وارد کند.
وی هچنین با اشاره به گسترش روز افزون تبلیغات رسانه ای در حوزه درمانهای زیبایی گفت: خانواده ها می توانند با فراگیری دانش و مهارت های لازم  نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی به فرزندان و در نهایت کاهش مراجعه غیر ضرور افراد به مراکز زیبایی داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها