استاندار هرمزگان خبر داد؛

کاهش43درصدی تصادفات برون شهری در هرمزگان



صبح ساحل، حوادث _ استاندار هرمزگان از کاهش 43 درصدی تصادفات جاده‌ای طی ایام نوروز سال 92 نسبت به مدت مشابه خبر داد.

 

 ابراهیم عزیزی در جریان بازدیدی که از مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان داشت، بیان کرد: امنیت یکی از مسائل مهم و اساسی جامعه اسلامی است که در تمامی حوزه‌ها تاثیرگذار است.استاندار هرمزگان امنیت را مهم‌ترین زیرساخت در رسیدن به اهداف همه جانبه نظام اسلامی دانست و افزود: اگر امنیت نباشد توسعه فرهنگی، رشد و توسعه اقتصادی فراهم نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه امنیت یک موضوع جدی، مهم، زیربنایی و اثرگذار در تمام حوزه‌هاست، ابراز داشت: کمیته امنیت یکی از کمیته‌های 18 گانه ستاد تسهیلات نوروزی استان هرمزگان است که در ایام تعطیلات رتبه خوبی را کسب کرده است.

 

عزیزی از کاهش 43 درصدی تصادفات برون شهری در تعطیلات نوروزی 92 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در نوروز سال گذشته 218 مورد تصادف رخ داده بود اما این رقم در نوروز امسال به 128 مورد کاهش یافته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تصادفات درون شهری نیز در نوروز امسال 20 درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: به رغم افزایش 48 درصدی تعداد مسافران نوروزی شاهد کاهش حوادث در استان هرمزگان هستیم که این امر مرهون تلاش صادقانه، عزم و اراده نیروی انتظامی و کمیته امنیت در ایام نوروز است.

 

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان هرمزگان در پایان از زحمات فرمانده انتظامی استان، پرسنل این نیرو، فرماندهی راهنمایی و رانندگی و پلیس‌ راه‌های استان و اعضای کمیته امنیت ستاد تسهیات نوروزی استان قدردانی کرد.

 

تصادفات جاده ای در هرمزگان 23 درصد کاهش یافت

 

فرمانده پلیس راه هرمزگان از کاهش 23 درصدی تصادفات جاده ای در استان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

 

 سرهنگ علی مجیدزاده به خبرنگاران گفت: دراین مدت 22 فقره تصادف در جاده های استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 23 درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای تعطیلات امسال 26 نفر بودند که 38 درصد کمتر از تعطیلات پارسال است.

 

سرهنگ مجیدزاده دلیل بیشتر این تصادفات را سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو اعلام کرد و ابراز داشت: طرح کنترل ترافیک جاده ای در هرمزگان از 25 اسفند 91 آغاز شده و تا 16 فروردین ادامه دارد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها