استاندار:

سراسری شدن روزنامه صبح ساحل یک ظرفیت مهم برای هرمزگان است



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان در آخرین روز سال91 ازتلاش شبانه روزی خبرنگاران رسانه های مختلف استان درحوزه استانداری تقدیرکرد و بیان داشت: رسانه ها در مدت زمانی که بنده به عنوان استاندار هرمزگان فعالیت دارم، لسان صدق مردم بوده اند.

 

ابراهیم عزیزی در نشستي با اصحاب رسانه گفت: با تلاش و نگاه ارزشمندی که در حوزه رسانه ها حاکم است، استان توفیقات بزرگی را در حوزه های مختلف به دست آورده به نحوی که یکی از دلایل موفقیت استان در بخش های مختلف وجود نگاه های صادقانه و تلاشگرانه اصحاب رسانه است. استاندار هرمزگان همچنین به موفقیت ها و رتبه های رسانه های هرمزگان در حوزه های ملی و منطقه ای طی سال جاری اشاره و افزود: سراسری شدن روزنامه صبح ساحل یک ظرفیت در خور توجه برای هرمزگان است و می تواند این استان را بیش از پیش در کشور معرفی کند.

 

وی همچنین برخی دیگر از موفقیت های رسانه ها و فعالان رسانه ای استان را طی سال 91 در حوزه ملی برشمرد و افزود: این امر نشان دهنده توسعه ظرفیت ها در این حوزه است که جای بسی تبریک دارد.وی ادامه داد: همراهی و همگامی و حضور خبرنگاران در تمامی صحنه ها و انعکاس صادقانه مطالب منشا توفیقات بزرگی شده است.استاندار هرمزگان تصریح کرد: بدون یک نگاه و حرکت جمعی و تعامل همگانی، پیشرفت و بالندگی امکان پذیر نیست.

 

عزیزی یادآور شد: بدون شک برکت و توفیقات الهی همیشه برای جماعتی بوده است که با یک اعتقاد مشترک با یکدیگر برای توسعه جامعه خود تلاش کرده اند.وی با بیان اینکه باید با نگاهی عمیق و هماهنگ به صورت جمعی حرکت کرد، افزود: نقش رسانه ها در تحولات هرمزگان بی نظیر است.عزیزی اضافه کرد: نوع نگاه حاکم در نظام اسلامی به رسانه، سبب خلق دستاوردهای متعددی در این حوزه و سایر حوزه ها شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها