تاکید استاندار بر حفظ خطوط خدمات رسانی به مردم؛

هرمزگان منشا وحدت نظر و عمل است



 صبح ساحل، سیاسی _ نخستین شورای اداری استان هرمزگان با حضور غالب مدیران دستگاه‌ها، معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان برگزار شد. استاندار هرمزگان دراین جلسه  با اشاره به عملکرد مجموعه دولت در استان درسالی که گذشت هرمزگان را استانی بی حاشیه عنوان کردوگفت: مجموعه مدیران با دیدگاههای مختلف در سایه وحدت ونظر با نیت صادقانه به امر خدمات رسانی تلاش داشتند. ابراهیم عزیزی به اولویت های کاری مجموعه خود درسال 92 اشاره کرد و گفت: مدیران تلاش کنند تا خط خدمات رسانی به مردم لحظه ای آسیب نبیند وهیچ موضوعی به این مهم سایه نیاندازد. وی برتلاش درتوسعه بخش های فرهنگی، عمرانی، حمل  ونقل وغیره تاکید کردوبیان داشت:استمرار خدمات رسانی باید پررنگ تر شده وهیچ جریان وشخصیتی مانع خدمات رسانی نشود. عزیزی تحقق منویات مقام رهبری را فصل الخطاب دانست وگفت: اولویت های نظام، نقشه راه و مدل نوین مدیریتی در فرمایشات مقام عظمی ولایت آمده است.

وی با بیان اینکه مرز حماسه سیاسی تنها به انتخابات ختم نمی شود گفت:مرز حماسه سیاسی تحولات بزرگ سیاسی است که بشریت راتحت تاثیر قرار می دهد.

استاندار افزود: حماسه سیاسی و اقتصادی بدون مردم  محقق نمی شود و به عنوان اصلی ترین رکن این حماسه مورد توجه قرار گیرد. عزیزی از تشکیل ستاد معادن و بنادر استان خبر داد و افزود: انواع و اقسام مواد معدنی درنقاط مختلف استان پراکنده است که نیاز به شناسایی و واگذاری جهت ایجاد اشتغال ودرآمد است. وی یکی دیگر از اولویت های سال 92 را بحث معادن عنوان کرد.

مقام عالی دولت دراستان از طرح توسعه کشاورزی به عنوان دیگر برنامه های دولت دراستان نام برد و افزود: توسعه بخش کشاورزی وحوزه آب وخاک باید با جدید بیشتری ادامه یابد.

هم چنین اشتغال وتکمیل مسکن مهر، تکمیل پروژه های مهر ماندگار ومصوبات سفر هیات دولت را از دیگر برنامه های سال پیش رو عنوان کردوگفت: در پروژه هایی مانند حوضچه خشک ایزیکو بیش از4 میلیارد هزینه شده که زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم می کند. وی  در بخش دیگری از سخنان خودبه توفیقات دولت در استان اشاره کردوگفت:تقریبا همه وزرا به استان سفر داشته و حاصل این سفر برکاتی را به همراه داشت.

عزیزی به سفر رییس جمهور درسال 91 اشاره هم کرد وگفت:پروژه های بزرگی درسال گذشته با حضور مقامات عالی دراستان به بهره‌برداری رسید. پروژه مسکن مهر، سد شمیل ونیان، آبرسانی روستایی وشهری،توسعه بنادر شهید رجایی، بزرگراه بندرعباس سیرجان و راه آهن از پروژه هایی بودکه استاندار به آن اشاره کرد.

عزیزی اضافه کرد: اگر قرار است حماسه اقتصادی رقم بخورد باید کاهش وابستگی به نفت مورد توجه قرار بگیرد، باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به حماسه اقتصادی رسید.وی آسیب شناسی در حوزه اقتصادی را امری ضروری دانست و افزود: ما امروز باید تلاش کنیم از تقویت کار و تلاش غافل نشویم زیرا لازمه حماسه اقتصادی گسترش فرهنگ کار و تلاش است.استاندار هرمزگان در این راستا بر ضرورت اصلاح نسبت مصرف به تولید تاکیدکرد و اظهار داشت: در حوزه های مورد نظر مقام معظم رهبری باید گام های عملی و اجرایی برداشت.عزیزی یادآور شد: برای تحقق شعار سال باید تعریفی جامع از حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ارائه دهیم و در این راستا باید برنامه‌ها و طرح‌ها خود را در کار و عمل نشان دهد.استاندار هرمزگان افزود: بر خلاف تصورات دشمنان باید بگوییم اگر تحریم‌ها ایران را فلج کرده بود شاهد این همه نشاط و تلاش در قالب مراسمی همانند راهپییمایی 22 بهمن و سفرهای میلیونی نوروزی در کشور نبودیم.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به اولویت های دولت در سال جاری یادآور شد: دولت برای امر خدمترسانی به مردم اولویت هایی را تعریف کرده که این اولویت ها باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها