سال آینده تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبراعظم به بهره برداری می رسد



مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز با اشاره به تاخیر ایجاد شده در روند بازسازی تصفیه خانه شهرک پیامبر اعظم گفت: بر اساس برنامه زمانبندی سرمایه گذار، پروسه بازسازی سه ماهه به اتمام می رسد.

به گزارش صبح ساحل، امین قصمی عصر یکشنبه از بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم در شش ماهه دوم سال آینده خبر داد و گفت: با بهره برداری این تصفیه خانه، بخشی از باری که بر روی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس است، به حداقل می‌رسد.

وی افزود: این تصفیه خانه با ظرفیت ۸ هزار متر مکعب در شبانه روز درو اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال احداث است که میزان پیشرفت فیزیکی آن ۲۳ درصد است و در فاز اول برای جمعیتی برابر ۴۶ هزار نفر پیش بینی شده است. به گفته‌ی قصمی؛ پساب حاصل از این تصفیه خانه جهت تأمین آب فضای سبز شهرک پیامبر اعظم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ مهندس کشفی در ادامه سفر یکر روزه خود به استان، به همراه معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان از مخازن ذخیره آب داماهی، ایستگاه پمپاژ آب چهچکور، تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم و سایت آب شیرین کن یکصدهزار مترمکعبی بندرعباس و خط انتقال آب از آب شیرین کن به مخازن داماهی بندرعباس نیز بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها