۷۰ مورد عملیات امدادرسانی نجاتگران هلال احمر در سیلاب و آبگرفتگی هرمزگان



مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: از اواخر روز پنجشنبه(۱۹ دی ماه) تا امروز، نجاتگران جمعیت هلال احمر هرمزگان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده اند.

به گزارش صبح ساحل، مختار سلحشور، با اشاره به شروع بارندگی های شدید و سیل آسا در هرمزگان، گفت: در پی ورود سامانه بارشی به هرمزگان، نجاتگران جمعیت هلال احمر به حالت آماده باش در آمده‌ و در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان متاثر از سیل، آبگرفتگی معابر و منازل هستند.

وی تصریح کرد: از اواخر روز پنجشنبه تا به این لحظه نجاتگران جمعیت هلال احمر در سطح استان، ۷۰ مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر شهری انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان کرد: بالغ بر ۱۵۰ نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر هرمزگان در شهرستان های “بندرعباس”، “قشم”، “بندرلنگه”،”میناب”، “سیریک”و “رودان” نسبت به امدادرسانی و رفع آبگرفتگی منازل اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: اقلام امدادی نیز متناسب با شرایط و نیاز حادثه دیدگان در مناطق متاثر از بارندگی توزیع شده است.

سلحشور ضمن تاکید بر توجه مردم استان به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران در راستای کاهش حوادث احتمالی، از آمادگی کامل امدادگران جمعیت هلال احمر هرمزگان و ادامه روند امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:شماره تماس ۱۱۲(ندای امداد) آماده پاسخگویی به مردم است لذا مردم در صورت نیاز و بروز مشکل می‌توانند با این شماره تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها