زمینه رونق گردشگری در ابوموسی فراهم می‌شود



استاندار هرمزگان گفت: با همکاری و کمک نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی، امکانات خوبی در جزیره بوموسی ایجاد شده و این جزیره زیبا به سمت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر در حال حرکت است.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی ظهر امروز(۲۰ بهمن ماه) در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان بوموسی با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: توسعه و عمران و استقرار جمعیت بیشتر در جزایر از سیاست ها و برنامه های مهم در استان هرمزگان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری و کمک نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی، امکانات خوبی در جزیره بوموسی ایجاد شده و این جزیره زیبا به سمت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر در حال حرکت است.

استاندار هرمزگان افزود: خوشبختانه امکانات خوبی در جزیره بوموسی ایجاد شده و همچنان در حال توسعه است و در کنار آن باید به موضوع جذب گردشگر به این جزیره نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

همتی تصریح کرد: نیاز است برای ساخت جاده ساحلی دور این جزیره نیز، برنامه‌ریزی و اقدام شود و این جاده از فضای سبز و نور مناسب برخوردار باشد تا همگان بتوانند از ساحل زیبای جزیره بوموسی بیشتر بهره ببرند.

وی گفت: همچنین باید امکانات اقامتی در این جزیره ایجاد و توسعه یابد تا گردشگران بیشتری در جزیره بوموسی حضور یابند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا تحول خوبی در جزایر هرمزگان ایجاد شود و به ویژه شاهد رونق گردشگری در جزیره بوموسی باشیم.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها