در درگیری مسحانه با نیروی انتظامی؛

عامل شهادت مامور پلیس راه جاسک کشته شد



یک شرورمسلح و عامل شهادت یکی از ماموران  پلیس راه جاسک (اسفند سال ۱۳۹۵) در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی کشته شد.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان در تشریح جزییات این خبر افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اقدام پیچیده اطلاعاتی از حضور شرور و قاتل متواری به هویت" م-ج" در روستای برگی از توابع شهرستان جاسک مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران با اقدام فنی و شگردهای پیچیده پلیسی مخفیگاه این شرور مسلح را در یک منطقه سخت گذر(صعب العبور) کوهستانی که بدون هرگونه راه دسترسی به ارتباط مخابراتی، بیسیمی وخودرویی بود و موقعیت جغرافیایی آن شامل پستی و بلندی های بسیار سخت و طاقت فرسا بود را شناسایی و با تشکیل چند گروه کارآزموده، مخفیگاه این شرور سابقه دار را محاصره کردند.

وی ادامه داد: فرد شرور با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرد که با توجه به هوشیاری و برتری حجم آتش پلیس، فرد شرور طی این درگیری مسلحانه کشته شد و در بازرسی مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه سه تیغه خشاب و ۵۲ تیر فشنگ جنگی و ۱۵ پوکه کلاشینکف کشف شد.

سردار جعفری اظهار داشت: متهم سوابق متعددی کیفری نظیر ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، دوفقره قتل و ۴فقره تهدید به قتل در سطح شهرستان جاسک و بشاگرد، زورگیری، اخاذی، خلع سلاح پرسنل محیط زیست، به شهادت رساندن شهید عباس معصومی از مأموران پلیس راه جاسک و دومرحله درگیری با مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی جاسک دارد.

شهید استوار دوم عباس معصومی گرجی روز پنجشنبه پنجم اسفندماه سال ۹۵در تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر پلیس راه میناب - جاسک شهید شد.در این رویداد، راکب یک دستگاه موتور سیکلت در ۲۰ کیلومتری شهرستان جاسک به سوی ماموران پلیس راه میناب - جاسک که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند، تیراندازی کرد. در این تیراندازی استوار دوم عباس معصومی راننده خودروی پلیس ‌راه میناب - جاسک به شدت زخمی ‌شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. شهرستان جاسک در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها