۴۵۸ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد



با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان در بهمن ماه امسال ۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر و ۳۹۷ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در استان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی هرمزگان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مدت با اشراف کامل ماموران بر محورهای مواصلاتی استان و اجرای طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر، ۱۷۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پنج تن و ۷۴۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: عمده مواد مخدر کشف شده شامل  ۴ تن و ۲۴۵ کیلو تریاک، یک تن و۳۲۷ کیلو حشیش ، ۱۲۴ کیلو گرم هروئین ، ۹۰۰ گرم مرفین و ۵۰ کیلو سایر مواد است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

وی با اشاره به کشفیات ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هرمزگان ، گفت: در بهمن ماه امسال ، ۳۹۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق نیز در استان شناسایی و توقیف شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه حجم قابل توجهی کالای قاچاق در این مدت کشف شده، افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در بهمن ماه امسال یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال معادل ۱۱۸میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه ۵ باند کلان قاچاق کالا متلاشی و ۴۵۳ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها