استاندار هرمزگان خبرداد؛

پیش بینی3 فروند بالگرد برای جمع آوری آرای مناطق دورافتاده هرمزگان



صبح ساحل، سیاسی _  استاندار هرمزگان از آحاد مردم برای حضور در پای صندوق های رای وخلق حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری تاکید کرد.

ابراهیم عزیزی درنشست مطبوعاتی با موضوع انتخابات نقش مطبوعات و رسانه ها را در جلب مشارکت حداکثری مردم وخلق حماسه سیاسی چشمگیردانست و افزود:مطبوعات و رسانه ها می توانند با ایجاد شور ونشاط دربین آحاد مردم زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم آورند.

وی انتخابات را نمایش اقتدار وقدرت ملی عنوان کرد وگفت:ملت ایران با حضور گسترده خود درانتخابات صلابت،اقتدار و بزرگی خودرا به رخ جهانیان خواهد کشید.

عزیزی اننتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار، جلوه ی برجسته ای از وحدت، انسجام و فرصتی برای تحقق همه ایده‌های بلند مردم ایران وگسترش عزت اسلام و ارزش های ناب انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:هر رای تیری به سوی دشمن است وحضور گسترده مردم درانتخابات به تحکیم انقلاب اسلامی و دلگرمی دلسوزان نظام می‌انجامد.

استاندار هرمزگان دربخش دیگری از سخنان خود از استقرار 2 هزار و863 صندوق اخذ رای درجهت جمع آوری آرا مردم دریک هزار و 254 شعبه شهری و روستایی در روز 24 خردادماه جاری خبرداد وافزود:انتخابات در هرمزگان در 38 شهر و یک هزار و 251 روستا برگزار می شود.

مقام عالی دولت دراستان با بیان اینکه حضور کاندیدای شوراها نسبت به دور سوم درهرمزگان رشد 38 درصد افزایش را نشان می دهد گفت: 32 هزار و 500 نفرعامل اجرایی برگزاری امور انتخابات درهرمزگان هستند.

عزیزی واجدین شرایط را یک میلیون و 19 هزار و 220 نفر اعلام کرد و افزود:تعداد 35 هزار نفر دراستان هرمزگان رای اولی هستند.

تامین تعرفه مورد نیاز اخذ آرا

وی با بیان اینکه تعرفه مورد نیاز به اندازه کافی ذخیره وتهیه شده است گفت:یک میلیون و 200 هزار برگ تعرفه دراستان به فرمانداری های هرمزگان سپرده شده است.

آماده باش سه فروند بالگرد برای جمع آوری آرا

عزیزی با بیان اینکه تمامی هماهنگی وتدابیر لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است ابراز داشت:شرایط اقلیمی وجغرافیایی استان به گونه‌ای است که درجهت تسهیل مردم، بالگرد و شناورهایی برای اخذ رای درمناطق صعب العبور وجزایر درنظر گرفته شده و حتی از شناورهای مستقر در دریا نیز آراء مردم جمع آوری می شود. وی افزود: دراین راستا سه فروند بالگرد برای جمع آوری آرا درنظر گرفته شده است.

تخریب درمرام مردم ما جا ندارد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخی به جای معرفی خود وارایه برنامه ها به تخریب و سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات بزرگ نظام اقدام می کند بر پرهیز از اینگونه اقدامات تاکید وتصریح کرد: سیاه نمایی وتخریب درمرام مردم ما جا ندارد وکاندیدا وهواداران تلاش کنند رقابت سیاسی بر پایه توحید و تقوی باشد.

 رییس جمهور آینده خط خدمت و محبت را دنبال کند

عزیزی در پاسخ به سوالی  گفت: امیدواریم هرکس خود را خادم تر ودلسوزتر بداند رییس جمهور شود و رییس جمهور آینده مظهر خدمت باشد وخط خدمت ومحبت را دنبال کند.

آمادگی ثبت احوال برای صدور شناسنامه

استاندار درخصوص کسانی که بامشکل شناسنامه وکارت ملی مواجهند تاکید کرد: ثبت احوال دراین هفته درجهت صدور شناسنامه وکد ملی آمادگی کامل دارد.

تاکید بر زمان تبلیغات

عزیزی در پایان نشست مطبوعاتی براین نکته اشاره کردکه کاندیداها با رعایت زمان تبلیغات تنها تا 24 ساعت قبل از انتخابات می توانند تبلیغات داشته باشند.

وی هم چنین ازکاندیداها خواست با استقرار نماینده خود در پای صندوق های رای حداکثر تا 24 ساعت قبل ازآغاز رای گیری اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها