توقیف چهار فروند شناور صیادی متخلف در آب‌های هرمزگان



فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: چهار فروند شناور صیادی صنعتی متخلف به دلیل اختلال در سامانه دیده‌بانی و صید خارج از محدوده تعیین شده، توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ حسن آزادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به بررسی‌ها از طریق سامانه vms(نرم‌افزار مدیریت تصاویر دوربین‌های مدار بسته) چهار فروند شناور صیادی متخلف توقیف و برای رسیدگی مراحل قانونی در مراجع قضایی، به بندرگاه صیادی بندرعباس هدایت شدند.

وی بیان کرد: همچنین صید و ابزارهای صیادی این شناورها، توسط نیروهای پایگاه حفاظت منابع آبزیان و کارشناسان شیلات بندرعباس توقیف و پلمب شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اظهار داشت: صیانت از حقوق، تامین آرامش، امنیت، حفظ منابع و درآمدزایی صیادان در آینده، از وظایف این یگان به شمار می‌رود و  با همه توان با سودجویان متخلف و صید غیرمجاز مقابله می‌کنیم.
سرهنگ آزادی خاطر نشان کرد: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و خدمات رفاهی است.

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی شیلات هرمزگان؛ از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹فروند شناور صیادی صنعتی و سنتی متخلف توقیف و در این رابطه ۴۲نفر دستگیر شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها