امارات پروازهایش از مبدا پاکستان را به حالت تعلیق درآورد



شرکت هواپیمایی امارات امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: پروازهایش از مبدا پاکستان را به سبب مثبت بودن تست کرونای شماری از مسافران در هنگ کنگ، به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش صبح ساحل، این شرکت که پروازهایش را به سبب همه‌گیری ویروس کرونا، محدود کرده است، اعلام کرد که پروازهایش از مبدا پاکستان را از امروز ۲۴ ژوئیه (4 تیر) به حالت تعلیق درآورد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات در این باره گفت: با همه مسئولان مربوطه در این حوزه هماهنگ هستیم و قبل از ازسرگیری پروازها از پاکستان،‌ هرگونه اقدامی که لازم باشد و همه طرف‌ها را راضی کند، انجام خواهیم داد.

طبق اعلام سخنگوی هواپیمایی امارات، در عین حال پروازهای این شرکت به پاکستان ادامه خواهد داشت.

طبق آمار وزارت بهداشت پاکستان، آمار مبتلایان به کرونا در این کشور روند صعودی پیدا کرده است. با این وجود، عمران‌خان نخست‌وزیر پاکستان اعمال قرنطینه کامل در این کشور را بعید دانست.

تاکنون ۱۸۸هزار و ۹۲۶نفر در پاکستان به کوید۱۹ مبتلا شدند که ۳هزار و۷۵۵تن از آنها جان خود را از دست دادند.

این هفته نیز دولت کره جنوبی به طور موقت از ورود شهروندان پاکستانی و بنگلادشی به خاطر رشد مبتلایان کرونا در این دو کشور جلوگیری کرد.

صنعت هواپیمایی امارات نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر به خاطر اپیدمی کرونا با بحران مواجه شده است.

هواپیمایی امارات به عنوان یک شرکت دولتی متعلق به امارت دبی در ماه مارس گذشته به دلیل شیوع کووید۱۹ پروازهای مسافربری خود را متوقف و پیش‌بینی کرد که فرآیند تقاضا برای پرواز با این شرکت دستکم تا ۱۸ ماه آینده رونق گذشته خود را باز نیابد.

در همین راستا، شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات در اردیبهشت ماه از اخراج صدها تن از کارمندان این شرکت به دنبال همه‌گیری بیماری کرونا و توقف پروازهای این شرکت خبر داده بود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها