افتتاح رستوران در شهرک حمل و نقل/ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری از پروژه های خدماتی شهرک حمل و نقل بندرعباس



با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رستوران شهرک حمل و نقل بندرعباس افتتاح شد و جهت استفاده رانندگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش صبح ساحل، رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالاى بندرعباس ، در آیین افتتاح این مجموعه رفاهی که با حضور یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سید محمد حسینی مدیرعامل شرکت نگین ترابران خلیج فارس برگزار شد با اشاره به اهمیت شهرک حمل و نقل بندرعباس ابراز داشت : موقعیت استراتژیک شهر بندرعباس به عنوان شهر ترانزیتی که حجم قابل توجهی از حمل و نقل کشور را به دوش می کشد ایجاب می کند ، توجه به آسایش رانندگان عزیز را در اولویت برنامه های خدمات رسانی خود قرار دهیم. رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالاى بندرعباس در این مراسم گفت : با اضافه شدن این رستوران، تعداد رستوران های شهرک حمل و نقل به دو رستوران شیک و مجهز افزایش پیدا کرد و انتظار می رود خدمات رسانی به رانندگان با کیفیت بیشتری انجام شود لذا این دست اقدامات در حفظ شان و احترام رانندگان محترم قابل تقدیر می باشد.
بهروز گلپاگون ضمن تشکر از مدیران و سرمایه گذاران در شرکت نگین ترابران به عنوان بخش خصوصی خاطر نشان کرد:  روزانه بیش از ۲۵۰۰ تردد خودروهای سبک و سنگین در این مجموعه صورت می گیرد که لزوم برنامه ریزی و افزایش خدمات رفاهی در آینده را مشخص می کند. وی تعامل میان مجموعه های حمل و نقل استان را مثبت ارزیابی کرد و  پیشرفت شهرک حمل و نقل بندرعباس به عنوان یک مجموعه فاخر در سطح کشور را در اعتلای جایگاه حمل و نقل هرمزگان مهم دانست. بهروز گلپاگون تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ شرکت حمل و نقل فعال در این مجموعه به ارائه خدمات می پردازند که در هر شرکت به طور متوسط ۱۵ نفر مشغول به کار می باشند.وی ابراز داشت شهرک حمل و نقل بندرعباس با دو رستوران، یک سوپر مارکت،۳۶ واحد حمام و ۵۴ سرویس بهداشتی مشغول خدمت رسانی به رانندگان بخش حمل و نقل بار می باشد و در آینده نزدیک با ارائه خدمات متناسب مثل سرویس های تعویض روغن ، لاستیک و پنچرگیری تلاش خواهیم کرد سطح دسترسی به امکانات رفاهی در این شهرک را افزایش دهیم.
گلپاگون با اعلام اینکه مراحل راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک دولت در این شهرک به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد افزود: ساخت جایگاه سوخت نیز در حال انجام است و با اجرای این اقدامات رفاهی علاوه بر آرامش و آسایش رانندگان به عنوان یک ضرورت مهم، قریب به ۲۰۰ فرصت شغلی نیز در شهرک حمل و نقل بندرعباس ایجاد شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها