اولین جشنواره عکاسی با موضوع “کشاورزی، باغداری و فعالیت های وابسته” در رودان برگزار می شود



خاشعی از برگزاری اولین جشنواره با موضوع کشاورزی در رودان خبرداد و گفت: رودان به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی در سطح استان و حتی کشور مطرح می باشد که باید در معرفی این ظرفیت های ارزشمند به همت عکاسان رودانی تلاش کنیم.

 

به گزارش صبح ساحل، افضل خاشعی رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی رودان اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بیشتر محصولات کشاورزی و باغبانی همچنین ثبت آثار هنرمندان رودانی، اولین جشنواره عکس با موضوع “کشاورزی، باغداری و فعالیت های وابسته” در این شهرستان برگزار می شود.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و دبیر برگزاری اولین جشنواره عکاسی رودان افزود: برگزاری این جشنواره می تواند به خوبی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان را مطرح و در سطح کشور معرفی کند و این اولین جشنواره و مسابقه عکاسی با محوریت عکاسی در سطح شهرستان می باشد.

خاشعی، رودان را به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی استان و کشور معرفی کرد و ادامه داد: این جشنواره عکاسی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی رودان می باشد و در ۲موضوع؛ کشاورزی، باغداری و فعالیت های وابسته و جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهرستان می باشد.

وی عنوان کرد: قوانین جشنواره شرکت در مسابقه برای تمامی گروه‌های سنی و همه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است، عکس ها باید در منطقه جغرافیایی شهرستان عکاسی شده باشد، این جشنواره به صورت تک عکس و مجموعه عکس  برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۱۰ اثر (اعم از مجموعه عکس و یا تک عکس) ارسال کند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی رودان اضافه کرد: عکس های خود را با فرمت jpg و به صورت سایز اصلی ( بالاترین ابعاد ) به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان رودان بلوار شهدا جنب اداره مخابرات نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی رودان تحویل نمایند و شرکت در مسابقه و ارسال عکس به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات مسابقه و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است.

خاشعی خاطر نشان کرد: هیئت داوران جشنوراه میرزا اسماعیل ذاکری، بهروز عاشوری و میرزا علیرضا ذاکری  می باشند و پس از داوری تصاویر ارسالی از شهروندان به نفرات برتر هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع:هرمز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها