95 درصد از مدارس جاسک به اینترنت متصل شدند



مدیر آموزش و پرورش جاسک گفت: با اتصال 95 درصد مدارس این شهرستان به اینترنت،معلمان با حضور در کلاس‌های دست به راحتی می توانند آموزش مجازی را برای دانش آموزان ارائه دهند.
 
به گزارش صبح ساحل،  ناصر عسکری زاده از اتصال بیش از ۹۵ درصد مدارس این شهرستان به بستر اینترنت خبرداد و گفت با تلاش شبانه روزی همکاران در فرصتی محدود بستر اینترنت برای مدارس شهرستان فراهم شد.

 وی فراهم سازی بستر اینترنت در مدارس را از  اقدامات مهم آموزش و پرورش برای توسعه آموزشی برشمرد و گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و کوچ آموزش به فضای مجازی و ادامه آموزش در شبکه شاد امکان دسترسی بیش از 95 درصد مدارس شهرستان به بستر اینترنت فراهم شد.

عسکری زاده در خصوص فراهم سازی اینترنت برای سایر مدارس باقی مانده بیان داشت : تمامی مدارسی که امکان دسترسی به یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، های وب و... را داشته اند به اینترنت متصل شده اند و مدارس باقیمانده در مناطق کوهستانی شهرستان قرار دارند، که امکان دسترسی به هیچ کدام از اپراتور ها را نداشتند و در اولین فرصت که امکان دسترسی به یکی از اپراتور ها فراهم شود اقدام به اتصال اینترنت این مدارس نیز انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها