نماز جمعه در چهار شهر قرمز هرمزگان برگزار نمی شود



رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان از برگزاری نماز جمعه این هفته در همه شهرهای هرمزگان ،به جزء بستک، پارسیان، میناب و جاسک خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام آصف باصره گفت: نمازجمعه بندرعباس فردا به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود .

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس طبق هفته های گذشته هم از مؤمنان نمازگزار خواسته است بمنظور پیشگیری از بیماری کرونا در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند. براین اساس بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا، قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می شود. همچنین ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مؤمنان نمازگزار خواست فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و افراد سالخورده نیز برای حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع، در روز جمعه خودداری کنند.

لازم به ذکر است نمازگزاران باید قبل و بعد از نماز، از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

به گزارش صبح ساحل، هفته گذشته نیز نماز جمعه در چهار شهر جاسک، پارسیان، بستک و میناب برگزار نشد. بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها